مدال طلای المپیک نصیرشلال به او اهدا می شود

تاریخ انتشار: جمعه 28 دی 1397 | 19:08 ب.ظ
مدال طلای المپیک نصیرشلال به او اهدا می شود زمان مطالعه: < 1 دقیقه افشین حیدری از برگزاری مراسمی در اهوازی به منظور اهدای مدال طلای مسابقات وزنه‌برداری المپیک لندن۲۰۱۲ به نواب نصیرشلال خبر داد. افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در گفت و گویی، با اشاره به برگزاری رقابت های بین المللی وزنه برداری در خوزستان، اظهار کرد: خوزستان در سال جاری رویدادهای بسیاری همچون وزنه […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

افشین حیدری از برگزاری مراسمی در اهوازی به منظور اهدای مدال طلای مسابقات وزنه‌برداری المپیک لندن۲۰۱۲ به نواب نصیرشلال خبر داد.

افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در گفت و گویی، با اشاره به برگزاری رقابت های بین المللی وزنه برداری در خوزستان، اظهار کرد: خوزستان در سال جاری رویدادهای بسیاری همچون وزنه برداری انتخابی المپیک ۲۰۲۰ و رقابت های بین المللی کشتی فرنگی را در پیش رو دارد.

او با اشاره به رای فدراسیون جهانی وزنه برداری در خصوص وزنه بردار خوزستانی گفت: همانطور که می دانید، نواب نصیرشلال وزنه بردار ۱۰۵ کیلوگرم خوزستانی در المپیک لندن با مهار دو وزنه ۱۸۴ کیلوگرم ۲۲۷ کیلوگرم به ترتیب در یک و دو ضرب و مجموع ۴۱۱ کیلوگرم صاحب مدال نقره شده بود در حالی که مشخص شد تست دو پینگ اولکسی توروختی اوکراینی که با یک کیلو بیشتر از نصیر شلال(مجموع ۴۱۲ کیلوگرم) مدال طلای این دسته را به خود اختصاص داده بود، مثبت اعلام شده است.

حیدری با عنوان اینکه این مدال بعد از هفت سال به وزنه بردار خوزستانی باز می گردد، افزود: به این ترتیب مدال نقره نصیر شلال به طلا المپیک تبدیل شد که در مراسمی در اهواز به او اهدا خواهد شد./برنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار