آغاز به کار نمایشگاه صنعت ساختمان از امروز در اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 20 آذر 1397 | 13:54 ب.ظ
آغاز به کار نمایشگاه صنعت ساختمان از امروز در اهواز زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی خوزستان از برگزاری نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان در اهواز خبر داد. به گزارش نخبگان،سردار رحیم جلیلی در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان اظهار کرد: بعد از برگزاری مناسب دهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان در اهواز که با استقبال ۲۲۰ واحد از شرکت‌های داخلی و […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی خوزستان از برگزاری نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان در اهواز خبر داد.

به گزارش نخبگان،سردار رحیم جلیلی در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان اظهار کرد: بعد از برگزاری مناسب دهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان در اهواز که با استقبال ۲۲۰ واحد از شرکت‌های داخلی و خارجی همراه بود، در حال حاضر آماده برگزاری نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان هستیم.

وی افزود: این نمایشگاه  امروز، ۲۰ آذرماه فعالیت خود را آغاز می‌کند و تا روز۲۳ آذرماه نیز ادامه خواهد داشت. ساعت بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ خواهد بود و بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی خوزستان عنوان کرد: در این نمایشگاه ۳۰۰ شرکت از استان‌های خوزستان، تهران، کرمانشاه، مرکزی، فارس، آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، یزد و خراسان رضوی حضور دارند که نشان دهنده استقبال خوب از این نمایشگاه است.

جلیلی با بیان این‌که اهمیت و تاکید نمایشگاه صنعت ساختمان بر تولید داخلی است، تصریح کرد: استفاده از مصالح، ابزار و طرح‌هایی که بیشترین باروری اقتصادی را در پی داشته و هماهنگ و متناسب با فرهنگ، دین و اقلیم کشور باشد مهمترین دغدغه‌ مشارکت کنندگان است.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه باعث ایجاد فضایی رقابتی در بین مشارکت کنندگان می‌شود و تولیدکنندگان داخلی را ترغیب می‌کند تا ضمن حفظ سنت‌ها و فرهنگ بومی، پا به پای تکنولوژی روز دنیا قدم برداشته و کیفیت محصولات خود را همواره در بالاترین سطح ممکن حفظ کنند./ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار