مهلت ارسال آثار به مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی تمدید شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 8 مهر 1397 | 17:09 ب.ظ
مهلت ارسال آثار به مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی تمدید شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه مهلت زمان ارسال آثار به دبیرخانه مرحله استانی بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون در خوزستان تا نیمهی اول مهر ۱۳۹۷ تمدید شد. به گزارش نخبگان، با درخواست‌های بسیاری از سوی مراکز کانون پرورش فکری در استان، قصه‌گویان و علاقه‌مندان به قصه‌گویی برای تمدید زمان ارسال آثار به دبیرخانه مهلت ارسال آثار به بخش قصه‌گویی تخصصی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مهلت زمان ارسال آثار به دبیرخانه مرحله استانی بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون در خوزستان تا نیمهی اول مهر ۱۳۹۷ تمدید شد.

به گزارش نخبگان، با درخواست‌های بسیاری از سوی مراکز کانون پرورش فکری در استان، قصه‌گویان و علاقه‌مندان به قصه‌گویی برای تمدید زمان ارسال آثار به دبیرخانه مهلت ارسال آثار به بخش قصه‌گویی تخصصی شامل «قصه‌گویی کلاسیک و خلاق» در سه سطح دختران و پسران ۱۴ تا ۱۸ سال، زنان و مردان بالای ۱۸ سال و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها تا هشتم مهر و قصه‌گویی ۹۰ ثانیه‌ای و بین‌المللی نیز تا ۱۵ مهر تمدید شد.

مرحله استانی بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون در خوزستان با استقبال از سوی قصه‌گویان روبه‌رو شده است به ‌گونه‌ای که تاکنون بیش از ۱۷۰ اثر به دبیرخانه این رویداد فرهنگی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رسیده است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در زمان مشخص شده از طریق سایت جشنواره به آدرس www.kanoonfest.ir ارسال کنند.

مرحله پایانی بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون در استان خوزستان ۲۵ و ۲۶ مهر ۹۷ به میزبانی شهرستان اهواز برگزار خواهد شد.

دبیرخانه استانی بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی خوزستان، در اهواز، امانیه، پیچ استادیوم، معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان واقع شده است./ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار