دولت تدبیر و امید ،آغاز بکار اجرای هر طرح را منوط به دریافت مجوزهای زیست محیطی دانسته است

حضور استاندار در همایش امروز پیاده روی خانوادگی در اندیمشک

تاریخ انتشار: جمعه 29 بهمن 1395 | 15:58 ب.ظ
حضور استاندار در همایش امروز پیاده روی خانوادگی در اندیمشک زمان مطالعه: ۲ دقیقه به گزارش نخبگان،هزاران نفر از شهروندان اندیمشکی صبح جمعه از میدان امام خمینی (ره) تا مقبره شهدای گمنام این شهر به طول چهار کیلومتر پیاده روی کردند. استاندار خوزستان نیز که در این همایش پیاده روی شرکت کرده بود گفت:حفظ سلامت عمومی مردم یکی از مهمترین اموری است که دغدغه مسئولان در سطح کشور و […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش نخبگان،هزاران نفر از شهروندان اندیمشکی صبح جمعه از میدان امام خمینی (ره) تا مقبره شهدای گمنام این شهر به طول چهار کیلومتر پیاده روی کردند.

استاندار خوزستان نیز که در این همایش پیاده روی شرکت کرده بود گفت:حفظ سلامت عمومی مردم یکی از مهمترین اموری است که دغدغه مسئولان در سطح کشور و استان می باشد.
غلامرضا شریعتی افزود:دولت تدبیر و امید ،آغاز بکار اجرای هر طرح را منوط به دریافت مجوزهای زیست محیطی دانسته و نسبت به این نکته تاکید دارد.
وی با تاکید بر اهمیت حفظ سلامت مردم استان خوزستان اظهار کرد:سلامت مردم بر سود اقتصادی و رونق طرح های اقتصاد که آلودگی زیست محیطی دارند در استان ارجح تر است و بی شک دولت در سطح استان تمام توان خود را برای رفع مشکلات به کار می گیرد.
وی گفت:در راستای بیابان زدایی در سطح استان با حضور وزیر محترم جهاد کشاورزی تصمیماتی گرفته شد که از جمله آن بیابان زدایی در سطح ۳۵ هزار هکتار از زمین های استان می باشد.
شریعتی افزود:در آینده نزدیک با اتمام این طرح برای ادامه آن برنامه ریزی می شود.
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی هم گفت: حضور هزاران نفری مردم در این همایش نشان دهنده توجه جدی مردم به موضوع سلامت و نشاط است.
فریدون حسنوند افزود:این مردم پشتوانه ارزشمندی در خدمتگزاری هستند و ما قول داده ایم تا پایان سال ۹۷ ۱۰۰ پروژه در بخش های مختلف را در شهرستان برای رفاه عموم اجرا کنیم.
وی گفت:بخش زیادی از این طرح ها مربوط به حوزه ورزش و جوانان است و در بخش ورزش بانوان هم یک استخر و یک سالن اختصاصی تا پایان امسال برای این قشر بهره برداری می شود.
فرماندار اندیمشک پیمان جهانگیری هم افزود:توسعه ورزش های همگانی را مهم دانست و گفت:ایجاد روحیه نشاط و شادابی در سطح شهرستان ضرورت دارد.
در این همایش سعید عبدولی کشتی گیر صاحب نام اندیمشکی نیز در سخنانی مردم را به ورزش تشویق کرد.
در این همایش به قید قرعه به ۲ نفر از شرکت کنندگان ۲ دستگاه خودرو پراید از سوی مسئولان اندیمشک و استاندار خوزستان اهدا شد.
همچنین بیش از ۱۵۰ جایزه دیگر از سوی استاندار خوزستان، نماینده اندیمشک ، فرماندار و دیگر مسئولان اندیمشکی به شرکت کنندگان اهدا گردید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار