مدیرکل بحران استانداری خوزستان خبرداد:

حضور مدیران خوزستان در وزارت کشور برای آتش سوزی هورالعظیم

تاریخ انتشار: پنجشنبه 25 مرداد 1397 | 11:37 ق.ظ
حضور مدیران خوزستان در وزارت کشور برای آتش سوزی هورالعظیم زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرکل بحران استانداری خوزستان از حضور استاندار و دیگر مسئولان این استان در وزارت کشور برای پیگیری موضوع آتش سوزی تالاب هورالعظیم در حوزه عراق خبر داد. به گزارش نخبگان کیامرث حاجی زاده در گفتگویی اظهار کرد: هم اکنون برای پیگیری موضوع آتش سوزی تالاب هورالعظیم در حوزه عراق همراه با استاندار و دیگر مسئولان ذیربط […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرکل بحران استانداری خوزستان از حضور استاندار و دیگر مسئولان این استان در وزارت کشور برای پیگیری موضوع آتش سوزی تالاب هورالعظیم در حوزه عراق خبر داد.

به گزارش نخبگان کیامرث حاجی زاده در گفتگویی اظهار کرد: هم اکنون برای پیگیری موضوع آتش سوزی تالاب هورالعظیم در حوزه عراق همراه با استاندار و دیگر مسئولان ذیربط در وزارت کشور حضور داریم.

وی افزود: تشکیل جلسه بحران با وزارت کشور، سازمان محیط زیست کشور، سازمان بحران و وزارت امور خارجه با هدف پیگیری های ویژه برای آتش سوزی تالاب هورالعظیم در حوزه عراق در حال برگزاری است.

مدیرکل بحران استانداری خوزستان تصریح کرد: با وجود کمبود آب در سطح کشور به ویژه استان ولی برای حفظ سلامتی ناچار به رهاسازی آب هستیم.

حاجی زاده در پایان گفت: امروز همزمان در استانداری خوزستان، کمیته رهاسازی آب برای تالاب هورالعظیم در حوزه کشور عراق تشکیل شده است./ مهر

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار