ایمان مبعلی بازی برابر پدیده مشهد را از دست داد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 8 فروردین 1397 | 11:46 ق.ظ
ایمان مبعلی بازی برابر پدیده مشهد را از دست داد زمان مطالعه: < 1 دقیقه هافبک طراح و تاکتیکی فولادی ها ملقب به مهندس فوتبال ایران از حضور در بازی برابر پدیده محروم است. به گزارش نخبگان ،عبدالمهدی زهره بخش در گفت و گویی اظهار کرد: در بازی با پدیده ایمان مبعلی هافبک طراح خود را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار نداریم اما تمام تلاش خود را برای […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

هافبک طراح و تاکتیکی فولادی ها ملقب به مهندس فوتبال ایران از حضور در بازی برابر پدیده محروم است.

به گزارش نخبگان ،عبدالمهدی زهره بخش در گفت و گویی اظهار کرد: در بازی با پدیده ایمان مبعلی هافبک طراح خود را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار نداریم اما تمام تلاش خود را برای پیروزی در این دیدار انجام خواهیم داد.
سرپرست تیم فولاد خوزستان افزود: خوشبختانه تاکنون هیچ بازیکن مصدومی در تیم نداریم و تمرینات به خوبی و به دور از حاشیه برگزار می شود. امیدواریم در پنج بازی باقیمانده نتایج خوبی گرفته و دل هواداران را شاد کنیم.
وی با بیان این که بعد از استراحت چند روزه ای که داشتیم، صمیمیت خوبی بر تیم حاکم است افزود: اگر ۲ بازی آینده خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم مجددا در کورس قرار می گیریم و گرفتن سهمیه آسیایی دور از دسترس نیست.
به گزارش ایرنا مبعلی ۶۰ بازی ملی در کارنامه دارد و در لیگ ایران برای تیم های فولاد خوزستان، استقلال، پیکان، استقلال خوزستان و نفت تهران به میدان رفته است. این هافبک طراح فوتبال ایران یکی از بازیکنانی بود که در فصل گذشته با وجود ۳۵ سال سن، بیشترین پاس گل را در طول لیگ ارسال کرد.
تیم فولاد خوزستان که در حال حاضر با ۳۸ امتیاز در مکان سوم رده بندی جای گرفته است از ساعت ۱۷ روز شنبه ۱۱ فروردین در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای تیم پدیده مشهد است./ ایرنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار