رییس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان عنوان کرد:

کالاهای اساسی در اولویت بازرسی های شب عید

تاریخ انتشار: دوشنبه 21 اسفند 1396 | 13:11 ب.ظ
کالاهای اساسی در اولویت بازرسی های شب عید زمان مطالعه: ۲ دقیقه رییس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: با توجه به حساسیت هایی که در بازار وجود دارد، اولویت بازرسی ها کالاهای اساسی است. به گزارش نخبگان، بهرام جباری در جلسه ستاد تنظیم بازار استان خوزستان که امروز ۲۰اسفندماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به حساسیت هایی که در این […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رییس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: با توجه به حساسیت هایی که در بازار وجود دارد، اولویت بازرسی ها کالاهای اساسی است.

به گزارش نخبگان، بهرام جباری در جلسه ستاد تنظیم بازار استان خوزستان که امروز ۲۰اسفندماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به حساسیت هایی که در این ایام در بازار وجود دارد، اولویت بازرسی ها کالاهای اساسی است.

وی با بیان اینکه یکسری مشکلات در بحث کمبودها وجود دارد، افزود: طبق جلسات برگزار شده تعدادی از واحدهای صنفی خوشبختانه پای کار و در حال عرضه محصولات هستند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رییس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: کار بازرسی کالاهای اساسی مانند گوشت، مرغ، تخم مرغ و میوه روزانه در حال انجام است. ۹۱۶۲ واحد صنفی طی بهمن ماه مورد بازرسی قرار گرفتند و در این زمینه ۸۱۵ پرونده تشکیل شد.

جباری بیان کرد: در خصوص مواد پروتئینی مانند گوشت، مرغ و تخم مرغ ۸۳۲ واحد صنفی بازرسی انجام و در این زمینه ۹۴ پرونده تشکیل شد. همچنین در بخش نان و برنج ۸۱۳ واحد صنفی را بازرسی کردیم و ۹۰ پرونده نیز در این زمینه تشکیل شد.

وی ادامه داد: در حوزه میوه ۷۵۸ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفت که از این تعداد برای ۳۰واحد پرونده تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رییس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در خصوص بحث برگزاری نمایشگاه بهاره در اهواز عنوان کرد: جلسات متعددی با اتحادیه ها و دستگاه های مختلف استان برگزار شد و خوشبختانه همه پای کار هستند تا شاهد برگزاری خوب این نمایشگاه باشیم.

جباری در خصوص گشت های مشترک اظهار کرد: این گشت ها در مرحله اول از ابتدای بهمن ماه آغاز شد و مرحله دوم این گشت ها نیز از ۱۵ اسفند در سطح شهرهای استان آغاز شده است. این گشت ها به اتفاق اداره تعزیرات به بازرسی از میادین میوه، بنک داران و … می پردازند./ ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار