شریعتی: آماده سرمایه‌گذاری برای ایجاد زیرساخت‌های گلف در خوزستان هستیم

تاریخ انتشار: شنبه 19 اسفند 1396 | 14:01 ب.ظ
شریعتی: آماده سرمایه‌گذاری برای ایجاد زیرساخت‌های گلف در خوزستان هستیم زمان مطالعه: ۲ دقیقه استاندار خوزستان گفت: آماده هستیم که در یک سال آینده، اگر مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و سایر دوستان پیگیری کنند در ایجاد زیرساخت‌های ورزش گلف سرمایه گذاری کنیم. به گزارش نخبگان ، غلامرضا شریعتی در مراسم اختتامیه هفدهمین دوره گلف “جام مرحوم حسین‌پور” که دیروز (جمعه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: خواستگاه گلف در […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استاندار خوزستان گفت: آماده هستیم که در یک سال آینده، اگر مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و سایر دوستان پیگیری کنند در ایجاد زیرساخت‌های ورزش گلف سرمایه گذاری کنیم.

به گزارش نخبگان ، غلامرضا شریعتی در مراسم اختتامیه هفدهمین دوره گلف “جام مرحوم حسین‌پور” که دیروز (جمعه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: خواستگاه گلف در ایران در خوزستان بوده است. مرحوم حسین‌پور نیز قهرمان ملی این رشته است که اهل شهر مسجدسلیمان که اولین توسعه و پیشرفت ایران امروزی در آن جا رقم خورده است، می باشد.

وی ادامه داد: بخش بسیاری از پیشرفت و توسعه ایران امروزی، مرهون شهرستان مسجدسلیمان و ذخایر نفتی این شهرستان است. وظیفه اصلی ما این است که بزرگان رشته‌های مختلف را گرامی بداریم. در این رشته نیز مرحوم حسین‌پور جزو بزرگان گلف است که وظیفه داریم یاد و خاطره او را گرامی بداریم. به رسم یادبود نیز مسابقات کشوری به نام این مرد بزرگ برگزار می‌شود.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: وظیفه داریم این مسابقات را گسترش دهیم تا تمام مردم کشور با گلف بیشتر آشنا شوند و با نام این قهرمانان و بزرگان نیز بیشتر از این آشنایی پیدا کنند. ما آماده هستیم که در یک سال آینده، اگر آقای حیدری و سایر دوستان پیگیری کنند هم در ایجاد زیرساخت‌های ورزش گلف سرمایه گذاری کنیم و هم این که مسابقات جام مرحوم حسین‌پور را در دو بخش بانوان و آقایان برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین این آمادگی را داریم که مسابقات مرحوم حسین‌پور را به صورت بین‌المللی برگزار کنیم تا گلف را بیشتر از این در کشور و استان جا بیاندازیم.

شریعتی عنوان کرد: آبادان، اهواز، مسجدسلیمان و امیدیه که شهرهایی نفتی هستند، گلف در آن ها نیز گسترش پیدا کرده است. امیدوارم تلاش شود این رشته در شهرستان‌های دیگر نیز توسعه پیدا کند. در این راستا باید زیرساخت‌های لازم نیز فراهم شود./ ایسنا

برچسب‌ها: ,
آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار