عکاس خوزستانی نامزد شرکت در مهم‌ترین مسترکلاس عکاسی مستند جهان

تاریخ انتشار: شنبه 19 اسفند 1396 | 13:05 ب.ظ
عکاس خوزستانی نامزد شرکت در مهم‌ترین مسترکلاس عکاسی مستند جهان زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیار شجاعی‌فر از اهواز برای دوره Joop Swart بنیاد ورلدپرس فوتو مهم‌ترین مسترکلاس عکاسی مستند جهان نامزد شد. به گزارش نخبگان، برنامه Joop Swart Masterclass هر سال از سوی بنیاد world press photo که مهم‌ترین جایزه عکاسی خبری جهان را برگزار می‌کند اجرا می‌شود از این رویداد که در سال ۱۹۹۴ شروع شده به عنوان […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیار شجاعی‌فر از اهواز برای دوره Joop Swart بنیاد ورلدپرس فوتو مهم‌ترین مسترکلاس عکاسی مستند جهان نامزد شد.

به گزارش نخبگان، برنامه Joop Swart Masterclass هر سال از سوی بنیاد world press photo که مهم‌ترین جایزه عکاسی خبری جهان را برگزار می‌کند اجرا می‌شود از این رویداد که در سال ۱۹۹۴ شروع شده به عنوان یکی از معتبر‌ترین کارگاه‌های عکاسی بین‌المللی و مهم‌ترین کارگاه عکاسی مستند جهان یاد می‌شود.

مسترکلاس ورلدپرس فوتو با عنوان Joop Swart با هدف پرورش فکری و تقویت مهارت‌های حرفه‌ای در زمینه عکاسی مستند و خبری هر ساله ۱۲ عکاس زیر ۳۲ سال را در محل بنیاد ورلدپرس فتو در آمستردام تحت آموزش قرار می‌دهد و برگزیدگان نهایی نیز تجربیات و اطلاعات خود را با هم به اشتراک خواهند گذاشت.

بنیاد ورلدپرس فوتو از بین کاندیداها در نهایت ۱۲ نفر را برای دوره آموزشی زیر نظر چند تن از بهترین عکاسان دنیا انتخاب خواهد کرد و برگزیدگان نهایی برای چند روز در شهر آمستردام در کشور هلند مهمان بنیاد world press photo خواهند بود.

شجاعی‌فر عکاس خوزستانی است که برای شرکت در این مسترکلاس برای سال ۲۰۱۸ نامزد شده است. وی همچنین پیش از این و در سال ۲۰۱۶ برای شرکت در مسابقه Prix Pictet (یکی از پنج رویداد مهم عکاسی جهان) به عنوان نماینده ایران کاندیدا شده بود./ ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار