جعبه سیاه هواپیمای تهران – یاسوج احتمالا پیدا شده است

تاریخ انتشار: شنبه 12 اسفند 1396 | 16:22 ب.ظ
جعبه سیاه هواپیمای تهران – یاسوج احتمالا پیدا شده است زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرکل نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: برخی تجهیزات هواپیمای ای. تی. آر در ارتفاعات دنا توسط کوهنوردان و تکاوران ارتش پیدا شده که هم اکنون در حال انتقال به پایین است و احتمال دارد جعبه سیاه هواپیما نیز به همراه این محموله باشد. به گزارش نخبگات ، محمد سعید شرفی ظهر شنبه […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرکل نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: برخی تجهیزات هواپیمای ای. تی. آر در ارتفاعات دنا توسط کوهنوردان و تکاوران ارتش پیدا شده که هم اکنون در حال انتقال به پایین است و احتمال دارد جعبه سیاه هواپیما نیز به همراه این محموله باشد.

به گزارش نخبگات ، محمد سعید شرفی ظهر شنبه در گفت و گویی افزود: جعبه سیاه این هواپیما باید به رویت نماینده سازمان هواپیمایی کشوری برسد تا پس از آن در این زمینه اطلاع رسانی قطعی شود.
به گزارش ایرنا، پرواز شماره ۳۷۰۴ هواپیمای آسمان با ۶۰ مسافر و شش خدمه پروازی ساعت ۸ صبح ۲۹ بهمن، تهران را به مقصد یاسوج ترک کرد، اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای. تی. آر ۷۲ پس از ۵۵ دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج ‌و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.
اگرچه لاشه هواپیما ۴۸ ساعت پس از سقوط، پیدا شد اما به دلیل شرایط نامناسب جوی، عملیات جست و جو و انتقال پیکر جانباختگان ناتمام مانده است./ ایرنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار