آتش در پاساژ بهار خیابان سلمان فارسی اهواز و مهار آن

تاریخ انتشار: چهارشنبه 9 اسفند 1396 | 13:34 ب.ظ
آتش در پاساژ بهار خیابان سلمان فارسی اهواز و مهار آن زمان مطالعه: < 1 دقیقه معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع حریق در پاساژ بهار در خیابان سلمان فارسی خبر داد.  به گزارش نخبگان ، نصرت‌الله پولادوند در گفت‌وگویی، اظهار کرد: دقایقی پیش پاساژ بهار واقع در خیابان سلمان فارسی دچار حریق نیمه سنگینی شد و بلافاصله اکیپ‌های آتش نشانی به محاد حادثه اعزام شدند. […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع حریق در پاساژ بهار در خیابان سلمان فارسی خبر داد. 

به گزارش نخبگان ، نصرت‌الله پولادوند در گفت‌وگویی، اظهار کرد: دقایقی پیش پاساژ بهار واقع در خیابان سلمان فارسی دچار حریق نیمه سنگینی شد و بلافاصله اکیپ‌های آتش نشانی به محاد حادثه اعزام شدند.

وی افزود: هم‌اکنون حریق تحت کنترل است و آتش‌نشانان در حال انجام عملیات اطفای حریق در محل حادثه هستند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ،علی تراب‌پور اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ساعت ۱۱:۱۰ امروز و گزارش وقوع حریق در پاساژ بهار، بلافاصله اکیپ‌های آتش‌نشانی از نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: حریق در یک کارگاه چاپ و برش لیزری واقع در طبقه دوم مجتمع مسکونی – تجاری بهار رخ داده بود. ظاهرا به دلیل نقص و خرابی دستگاه لیزر، آتش‌سوزی رخ داد و به علت وجود مقادیر زیادی از نفت، تینر و استون در این کارگاه، حریق به سرعت به سایر نقاط این کارگاه سرایت کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: خوشبختانه به لطف خدا و سرعت عمل آتش‌نشانان ما، آتش‌سوزی در کانون حریق در ساعت ۱۱:۵۵ کنترل و مهار شد.

تراب‌پور تصریح کرد: در این حادثه چهار نفر در طبقه دوم این مجتمع محبوس و گرفتار شده بودند که توسط آتش‌نشانان از محل حادثه خارج و به محل ایمنی منتقل شدند. این افراد به دلیل مجاورت با شعله‌های آتش دچار دودزدگی گرفته شده بودند که به نیروهای فوریت‌های پزشکی تحویل داده شدند./ ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار