درخشش نمایندگان استان در پایان مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم در اهواز

تاریخ انتشار: شنبه 30 دی 1396 | 17:08 ب.ظ
درخشش نمایندگان استان در پایان مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم در اهواز زمان مطالعه: < 1 دقیقه با پایان مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی کشور در اهواز برترینهای این رقابتها معرفی شدند. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا چهارمین و آخرین راند مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی کشور روز شنبه ۳۰ دی ماه در پنج کلاس ویژه آقایان و بانوان در پیست بین المللی غدیر اهواز برگزار شد. در کلاس بالای ۱۵۰۰ […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

با پایان مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی کشور در اهواز برترینهای این رقابتها معرفی شدند.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا چهارمین و آخرین راند مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی کشور روز شنبه ۳۰ دی ماه در پنج کلاس ویژه آقایان و بانوان در پیست بین المللی غدیر اهواز برگزار شد.
در کلاس بالای ۱۵۰۰ سی سی این مسابقات و در بخش آقایان عبدالعزیز راشدی از خوزستان به عنوان قهرمانی دست یافت همچنین علیرضا سلیمانی و علی اکبر مقیمی هر دو از تهران عنوان های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
در کلاس زیر ۱۵۰۰ سی سی این رقابت ها محمدرضا صفاری از کرمان بر سکوی نخست ایستاد همچنین حسین براتی و مهرصاد ریخته ‌گر، هر دو از خوزستان، به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
همچنین در کلاس آزاد ویژه آقایان، مجید فتحی از خوزستان که پیش از این عنوان قهرمانی خود را قطعی کرده بود صاحب گردن آویز طلا شد و حسن منتظر از مازندران و امید امیدی از گیلان به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
در بخش بانوان و در کلاس زیر ۱۵۰۰ سی سی، فرشته حسینیان از گیلان مقام نخست در این کلاس را به خود اختصاص داد و لیلا پیکان پور از اصفهان و سرور دستگاهی از خوزستان به ترتیب مقام های دوم و سوم را بدست آوردند.
در کلاس بالای ۱۵۰۰ سی سی که رقابت تنگاتنگی بین اتومبیلرانان وجود داشت، فائزه محبی از تهران بر سکوی نخست قرار گرفت همچنین یلدا مرادی از گیلان دوم شد و فاطمه احمدی از کرمان به مقام سوم رسید.
نفرات برتر این رقابت ها به اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات بین المللی مختلف دعوت می شوند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار