شاید کسی پیدا شود و مردانگی در حق تیم استقلال خوزستان بکند

پورموسوی: ما نماینده ایران نیستیم؟

تاریخ انتشار: دوشنبه 25 بهمن 1395 | 19:11 ب.ظ
پورموسوی: ما نماینده ایران نیستیم؟ زمان مطالعه: < 1 دقیقه سرمربی استقلال خوزستان به شدت از مسئولان بانک ملی ناراحت است و می گوید اگر قصد تیم داری ندارند این را اعلام کنند تا مردم خوزستان بدانند. به گزارش نخبگان و به نقل از ورزش سه ،سید سیروس پورموسوی گفت: واقعا نمی دانم اینجا چه خبر است، چرا هیچ کس به داد ما نمی رسد؟ […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سرمربی استقلال خوزستان به شدت از مسئولان بانک ملی ناراحت است و می گوید اگر قصد تیم داری ندارند این را اعلام کنند تا مردم خوزستان بدانند.

به گزارش نخبگان و به نقل از ورزش سه ،سید سیروس پورموسوی گفت: واقعا نمی دانم اینجا چه خبر است، چرا هیچ کس به داد ما نمی رسد؟ مگر ما نماینده ایران نیستیم؟ تنها تیم های پایتخت نماینده ایران هستند؟ مشکلات ما به قوت خود باقی است و هنوز هیچ کدام از وعده ها عملی نشده است.

سرمربی استقلال خوزستان در ادامه افزود: من دیگر نمی دانم باید چه کنم، از این همه بدقولی و حرف های بی اساس به کربلا آمده ام و به امام حسین پناه آورده ام. نمی دانم باید بازیکنان تیمم را با چه تاکتیکی برای بازی های آسیایی انگیزه بدهم. در استان خوزستان هیچ کس دلش برای تیم ما نمی سوزد؟وقتی تیم ما قهرمان شد، همه برای گرفتن عکس و نشان دادن خود به ورزشگاه آمدند، اکنون آن ها کجا هستند؟ تنها استاندار و شورای شهر اهواز به داد تیم من رسیده و دیگر هرکس هر حرفی زده تنها وعده توخالی و پوچ بوده است.

پورموسوی که به شدت از مسئولان بانک ملی ناراحت بود، گفت: نمی دانم بانک ملی برنامه اش چیست؟ اگر واقعا نمی خواهد تیمداری کند این را اعلام کند تا مردم خوزستان بدانند، به قول آقای پورکیانی اگر ما آدامس خروس تبلیغ می کردیم اکنون پولی به ما داده بودند. وقتی ما قهرمان شدیم به خوبی یادشان بود استقلال خوزستان برای آنهاست اما اکنون مارا از یاد برده اند؟

وی در انتها افزود: امیدوارم در این چند روز مشکلات ما حل شود، شاید کسی پیدا شود و مردانگی در حق تیم استقلال خوزستان که نماینده ایران است، بکند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار