نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:ترامپ بی بهره از توان مدیریتی است

تاریخ انتشار: شنبه 29 مهر 1396 | 01:45 ق.ظ
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:ترامپ بی بهره از توان مدیریتی است زمان مطالعه: ۲ دقیقه نخبگان: نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سخنان نابخردانه و دور از شأن ترامپ غیرقابل قبول است، گفت: ترامپ پدیده غرب و بی بهره از دانش، ادبیات و توان مدیریتی است. به گزارش نخبگان، آیت الله حاج شیخ عبدالکریم فرحانی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با رسا، و با اشاره […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نخبگان: نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سخنان نابخردانه و دور از شأن ترامپ غیرقابل قبول است، گفت: ترامپ پدیده غرب و بی بهره از دانش، ادبیات و توان مدیریتی است.

به گزارش نخبگان، آیت الله حاج شیخ عبدالکریم فرحانی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با رسا، و با اشاره به اینکه حضور مؤثر ایران در عرصه های مختلف علمی و فناوری در سایه اندیشه ولایت فقیه به دست آمده است، اظهار داشت: استقلال و تمامیت ارضی کشور سبب شده که مدلی در جهان به وجود آید که به دلیل نفوذ در سایر ملت ها برای آمریکا مشکل ایجاد کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: آمریکا ناگزیر به نقد و شکاندن چنین مدلی است تا سایر کشورها با معضل مواجه شوند.

آیت الله فرحانی با بیان اینکه برای آمریکا سابق بر آن جمهوری اسلامی مشکل و معضل بود، ابراز داشت: امروزه عراق، لبنان، سوریه، بحرین و یمن معضل دیگر آمریکا هستند در این میان ملت ها بر اصول و مواضع پای فشرده و استقامت می کنند و به همین دلیل آمریکا عصبانی شده است.

وی گفت: هدف دولتمردان آمریکایی مکیدن خون ملت ها است؛ از این رو به از بین بردن مدل استقامت بر اصول و مواضع ملت ها اصرار دارند که ترامپ نیز از این قاعده مسثتنی نیست و می پندارد با پرخاشگری و بی ادبی می تواند ملت ایران را بترساند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ملت ایران بارها امتحان خود را پس داده است، افزود: اگر پیش از آن تصور حل و فصل مشکلات با مذاکره مطرح بود امروزه پیش بینی های رهبر انقلاب درباره اشتباه بودن چنین تفکری در حال به منصه ظهور رسیدن است.

آیت الله فرحانی با اشاره به اینکه اقتداء به فرامین رهبری راه پیروزی را به ما نشان می دهد، خاطرنشان ساخت: ترامپ پدیده غرب و بی بهره از دانش، ادبیات و توان مدیریتی است که در این باره ما صدق سخنان رهبری و دلایل پیروزی و استقامت جمهوری اسلامی را شاهد هستیم.

وی عنوان داشت: سخنان نابخردانه و دور از شأن ترامپ مدعی ریاست بر ابرقدرت جهانی غیرقابل قبول است اما در عین حال اتحاد ملت، برخورد منطقی و به جای مسؤولان، وحدت نیروها و نهادهای انقلابی را پس از سخنان نابخردانه در زیر سایه ولایت فقیه شاهد بودیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رسانه ها باید مسیر ایستادگی در برابر خواسته های آمریکا را برای مردم توجیه و تبیین کنند، اظهار داشت: باید مشخص شود که دست آرایش کرده آمریکایی ها برای مذاکره چیزی جز دست  چدنی و عصای ناتوان نیست که تنها برای تهدید و جسارت علیه ملت ایران به کار می رود.

آیت الله فرحانی با بیان اینکه ایران به مذاکره با غرب اعتقادی ندارد، بیان داشت: اروپایی ها با وجود اختلاف نظر با ترامپ اما بحث درباره برخی نقاط برجام را خواستارند که این نوع هماهنگی برای کشاندن ایران به میز مذاکره است؛ به هر حال جمهوری اسلامی دیگر چیزی برای مذاکره ندارد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار