هفته آینده زمان بررسی مشکلات لشکر آباد توسط مدیران

تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 مرداد 1396 | 20:37 ب.ظ
هفته آینده زمان بررسی مشکلات لشکر آباد توسط مدیران زمان مطالعه: < 1 دقیقه استاندار خوزستان گفت: در هفته آینده به همراه مدیران استان در زمینه مشکلات لشکر آباد نشستی را برگزار و راهکارهای رفع آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد. به گزارش نخبگان، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان اظهار کرد: مساله فاضلاب و کیفیت آب آشامیدنی از دغدغه‌های اصلی مردم منطقه لشکرآباد اهواز به حساب می‌آید و امیدواریم […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

استاندار خوزستان گفت: در هفته آینده به همراه مدیران استان در زمینه مشکلات لشکر آباد نشستی را برگزار و راهکارهای رفع آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

به گزارش نخبگان، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان اظهار کرد: مساله فاضلاب و کیفیت آب آشامیدنی از دغدغه‌های اصلی مردم منطقه لشکرآباد اهواز به حساب می‌آید و امیدواریم که به زودی مقداری از مشکلات این منطقه حل و رفع شود.

وی بیان داشت: مساله روشنایی از دیگر دغدغه‌های منطقه لشکرآباد است و باید مسئولان مربوطه در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: مساله درمان و بهداشت نیز از خواسته و مشکلات مردم این منطقه است، در این رابطه نیز در هفته آینده نشستی را برگزار خواهیم کرد.

شریعتی گفت: امیدواریم که برای تامین زیر ساخت‌های لازم، با اجرای پروژه‌های مختلف شرایط بهتری برای مردم استان خوزستان فراهم شود.

وی در پایان تاکید داشت: خدمت به مردم به عنوان وظیفه اصلی ما به حساب می‌آید و امیدواریم که وضعیت منطقه به زودی حل و رفع شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار