فرماندار اندیکا خبر داد:

ادامه آتش‌سوزی در “ادیو” اندیکا

تاریخ انتشار: یکشنبه 1 مرداد 1396 | 16:25 ب.ظ
ادامه آتش‌سوزی در “ادیو” اندیکا زمان مطالعه: < 1 دقیقه فرماندار اندیکا از مهار آتش‌سوزی در مراتع و جنگل‌های کوه دلا و تلاش برای مهار آتش در ارتفاعات ادیو خبر داد. به گزارش نخبگان ، منوچهر ورناصری در گفت‌وگویی، با اشاره به وقوع حریق در مراتع و جنگل‌های کوه دلا در بخش چلو شهرستان اندیکا که جمعه شب شعله‌ور شد، اظهار کرد: با کمک نیروهای […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

فرماندار اندیکا از مهار آتش‌سوزی در مراتع و جنگل‌های کوه دلا و تلاش برای مهار آتش در ارتفاعات ادیو خبر داد.

به گزارش نخبگان ، منوچهر ورناصری در گفت‌وگویی، با اشاره به وقوع حریق در مراتع و جنگل‌های کوه دلا در بخش چلو شهرستان اندیکا که جمعه شب شعله‌ور شد، اظهار کرد: با کمک نیروهای امدادی شهرستان، اداره محیط زیست، اداره منابع طبیعی و نیروهای هلال احمر، آتش‌سوزی این منطقه امروز (یکشنبه) تقریبا مهار شده است.

وی افزود: اکنون در حال انجام اقدامات تکمیلی هستیم تا اندک آتش و دودی که در پوشش‌های گیاهی وجود دارد نیز خاموش شود.

ورناصری بیان کرد: از عصر روز گذشته (شنبه) آتش‌سوزی دیگری در جنگل‌های ارتفاعات “ادیو” در بخش مرکزی این شهرستان زبانه کشیده است که وسعت زیادی ندارد و زود مهار می‌شود.

فرماندار اندیکا با بیان این‌که ظهر امروز یک فروند بالگرد آبپاش از استان کرمانشاه برای کمک به مهار آتش به منطقه اعزام شده است، تصریح کرد: اکنون بالگرد در حال سوخت‌گیری است و پس از آن اقدام به آب‌پاشی در جنگل‌های ادیو می‌کند که در دو یا سه مرحله آب‌پاشی، آتش مهار می‌شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار