دعوت از خوزستانی‌ها برای شرکت در چهارمین جشنواره‌ مشارکت ملی گردشگری

تاریخ انتشار: یکشنبه 25 تیر 1396 | 18:13 ب.ظ
دعوت از خوزستانی‌ها برای شرکت در چهارمین جشنواره‌ مشارکت ملی گردشگری زمان مطالعه: ۲ دقیقه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از مردم استان برای شرکت در چهارمین دوره‌ جشنواره‌ مشارکت ملی گردشگری با رویکرد مهمان‌نوازی دعوت کرد. به گزارش نخبگان ، خسرو نشان اظهار کرد: جشنواره‌ مشارکت ملی جشنواره‌ای است که برای چهارمین سال متوالی توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می‌شود و طی […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از مردم استان برای شرکت در چهارمین دوره‌ جشنواره‌ مشارکت ملی گردشگری با رویکرد مهمان‌نوازی دعوت کرد.

به گزارش نخبگان ، خسرو نشان اظهار کرد: جشنواره‌ مشارکت ملی جشنواره‌ای است که برای چهارمین سال متوالی توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می‌شود و طی سه سال گذشته با استقبال بسیار خوبی از جانب هم‌وطنان همراه بوده‌ است.

وی با بیان این‌‌که هدف از برگزاری این جشنواره افزایش آگاهی جامعه در مورد صنعت گردشگری و همچنین افزایش مشارکت و همکاری مردم در خلق ایده‌های نو است، افزود: این دوره از جشنواره در چهار حوزه‌ عکس، سفرنامه، ایده و فیلم پذیرای آثار علاقه‌مندان است.

نشان به رویکرد این دوره از جشنواره با عنوان مهمان‌نوازی اشاره و خاطرنشان کرد: نگاه دینی و اسلامی رایج در کشور ما این فرهنگ زیبا را به خوبی گسترش داده و معرفی این ویژگی از مردم ایران به جهان می‌تواند سبب‌ساز رشد بیشتر گردشگری در کشور باشد.

نشان افزود: از آنجا که مردم جنوب کشور و خوزستان نیز همواره در این ویژگی پسندیده شهره بوده‌اند انتظار می‌رود در این دوره مشارکت بیشتری را از مردم این خطه شاهد باشیم و امیدواریم آثار بیشتری در این دوره از خوزستان به دبیرخانه‌ جشنواره ارسال شود.

مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان با بیان این‌‌که طبق اعلام دبیرخانه‌ جشنواره مهلت ارسال آثار تا ۳۱ مرداد ۹۶ است اضافه کرد: داوری آثار در نیمه‌ اول شهریور و نمایش آثار و اهدای جوایز در نیمه‌ دوم شهریور صورت خواهد گرفت.

به گفته نشان: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت ‌نام، ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت جشنواره به نشانس www.irantourismfestival4.com مراجعه کنند.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار