دمای هوا در خوزستان از ۵۰درجه بالا زد

تاریخ انتشار: یکشنبه 25 تیر 1396 | 17:50 ب.ظ
دمای هوا در خوزستان از ۵۰درجه بالا زد زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرکل سازمان هواشناسی استان خوزستان گفت: دمای بیش از ۵۰درجه به‌ویژه در روزهای ۲شنبه و ۳شنبه همچنین رطوبت بیش از ۷۰درصد تا آخر هفته در اکثر شهرهای استان پیش‌بینی می‌شود. به گزارش نخبگان، کوروش بهادری اظهار داشت: امروز در اطلاعیه‌ای روند افزایش دما را به ستاد بحران استانداری خوزستان اعلام کردیم. وی افزود: بر اساس […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرکل سازمان هواشناسی استان خوزستان گفت: دمای بیش از ۵۰درجه به‌ویژه در روزهای ۲شنبه و ۳شنبه همچنین رطوبت بیش از ۷۰درصد تا آخر هفته در اکثر شهرهای استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش نخبگان، کوروش بهادری اظهار داشت: امروز در اطلاعیه‌ای روند افزایش دما را به ستاد بحران استانداری خوزستان اعلام کردیم.

وی افزود: بر اساس مدل‌ها از امروز به‌تدریج روند افزایش دما و رطوبت نسبی در اکثر نقاط استان تا روز ۴شنبه ۲۸تیرماه را پیشِ‌رو خواهیم داشت.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان خوزستان بیان کرد: دمای بیش از ۵۰درجه به‌ویژه در روزهای ۲شنبه و ۳شنبه همچنین رطوبت بیش از ۷۰درصد تا آخر هفته در اکثر شهرهای استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه نوسانات دمایی اهواز از ۴۹ تا ۳۴درجه است، گفت: روز گذشته امیدیه با ۴۹ درجه سانتی‌گراد گرمترین و ایذه با ۲۴ درجه سردترین نقاط استان گزارش شده‌اند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار