توپ زنی مهاجم استقلال خوزستان برای استقلال تهران

تاریخ انتشار: دوشنبه 22 خرداد 1396 | 17:34 ب.ظ
توپ زنی مهاجم استقلال خوزستان برای استقلال تهران زمان مطالعه: < 1 دقیقه حسن بیت سعید، مهاجم فصل گذشته استقلال‌خوزستان با تیم استقلال تهران قرارداد منعقد نمود. به گزارش نخبگان ؛ حسن بیت سعید مهاجم سوسنگردی استقلال خوزستان سرانجام به شایعات پیوستن حضورش در استقلال تهران خاتمه داد و با قراردادی به مدت ۲ فصل به استقلال تهران پیوست. در چند روز اخیر در حالی که باشگاه فولاد […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

حسن بیت سعید، مهاجم فصل گذشته استقلال‌خوزستان با تیم استقلال تهران قرارداد منعقد نمود.

توپ زنی مهاجم استقلال خوزستان برای استقلال تهرانبه گزارش نخبگان ؛ حسن بیت سعید مهاجم سوسنگردی استقلال خوزستان سرانجام به شایعات پیوستن حضورش در استقلال تهران خاتمه داد و با قراردادی به مدت ۲ فصل به استقلال تهران پیوست.

در چند روز اخیر در حالی که باشگاه فولاد خوزستان و استقلال تهران برای جذب این بازیکن خوزستانی وارد مذاکره شد سرانجام طی توافقی که با مسئولان باشگاه استقلال تهران انجام شد به مدت ۲ سال راهی این تیم پایتخت نشین شد.
بیت سعید که یکی از ارکان قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ به شمار می رفت و در عملکرد درخشان تیمش در جام باشگاه های آسیا بسیار تاثیرگذار بود قراردادی به مدت ۲ سال با باشگاه استقلال تهران به امضا رساند.
گفتنی است مبلغ قرارداد این بازیکن با باشگاه استقلال خوزستان یک میلیارد تومان می باشد.

بیت سعید جز گزینه های اصلی سیروس پورموسوی برای حضور در باشگاه فولاد خوزستان بود اما با این باشگاه به توافق مالی نرسید.

بیت‌سعید پیش از این مدنظر تیم فولادخوزستان هم بود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار