برنامه‌های افزایش تولید در مناطق نفت‌خیز جنوب بررسی شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 29 بهمن 1402 | 01:02 ق.ظ
برنامه‌های افزایش تولید در مناطق نفت‌خیز جنوب بررسی شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه جلسه ویژه بررسی روند تولید در شرکت ملی نفت ایران با محوریت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار شد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی NIOC، صبح روز (پنجشنبه، ۲۶ بهمن‌ماه) جلسه ویژه بررسی روند تولید نفت و گاز در شرکت ملی نفت ایران با حضور محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره این شرکت برگزار شد.

در این نشست روند تولید فعلی و برنامه‌های افزایش تولید در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با حضور علیرضا دانشی،‌ مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و مدیران ارشد این شرکت بررسی شد.

خجسته‌مهر در این نشست بر ضرورت رفع موانع افزایش تولید تاکید کرد و گفت: اختیارات لازم به شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌های افزایش تولید تفویض شده است.

بر اساس این گزارش، برنامه تولید نفت از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون روند افزایشی قابل توجهی داشته است و برنامه‌های افزایش تولید در بخش‌های مختلف در دستور کار هیأت مدیره شرکت ملی نفت ایران قرار دارد که در جلسات هفتگی به صورت مستمر رصد و بررسی می‌شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار