از افزایش ۶۵درصدی عضوپذیری تا رشد ۲۷٠درصدی سود تلفیقی

مجمع سالانه تعاونی مصرف کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 27 مهر 1402 | 15:59 ب.ظ
مجمع سالانه تعاونی مصرف کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد زمان مطالعه: ۲ دقیقه میزان عضوپذیری تعاونی در سال ۱۴٠۱ برابر با ۱۳۶ نفر و در سال ۱۴٠٠ برابربا ۸۲نفر میباشد که نشان از رشد ۶۵درصدی ثبت عضویت جدید نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل را نشان می دهد.
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش خبرنگار نخبگان ، حسین ناطقی در حاشیه برگزاری مجمع مزبور به تشریح اقدامات و فعالیت های این تعاونی پرداخت و اظهار کرد: میزان عضوپذیری تعاونی در سال ۱۴٠۱ برابر با ۱۳۶ نفر و در سال ۱۴٠٠ برابربا ۸۲نفر میباشد که نشان از رشد ۶۵درصدی ثبت عضویت جدید نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل را نشان می دهد.

وی از افزایش مراکز طرف قرارداد با تعاونی مصرف شرکت خبرداد و افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و باتوجه به شعار سال، سعی کردیم به منظور کنترل تورم، از افزایش میانگین بهره در مجموع قراردادها جلوگیری کنیم و تنها ٠/۲ درصد جهت دریافت بهره اضافه شد.

مدیرعامل تعاونی مصرف شرکت فولاد اکسین خوزستان ادامه داد: سود خالص تعاونی با رشد ۲۷درصدی، از ۱۳ میلیارد و ۵٠٠میلیون ریال در سال ۱۴٠٠، به حدود ۱۷میلیارد و ۳٠٠میلیون ریال در سال ۱۴٠۱ رسید.

ناطقی همچنین با اشاره به رشد ۲۷٠درصدی سود خالص تلفیقی تعاونی، گفت: سود خالص تلفیقی تعاونی در سال ۱۴٠٠ حدود ۱۸ میلیارد و ۶٠٠ میلیون ریال بود که این رقم در سال ۱۴٠۱ به بیش از ۶۸ میلیارد و ۸٠٠ میلیون ریال افزایش پیدا کرد.

وی همچنین به خط مشی و رسالت تعاونی اشاره و عنوان کرد: خرید ملک، افزایش سرمایه شرکت و افزودن به دارایی های تعاونی، از جمله اقدامات مهم انجام شده و افتخارات این تعاونی به شمار می رود.

در ادامه فرامرزی بابادی رئیس هیئت مدیره تعاونی مصرف شرکت فولاد اکسین خوزستان از خرید ملک برای تعاونی مصرف خبرداد و بیان کرد: با ارائه راهکارهای مختلف و برنامه ریزی های انجام شده، به دنبال ایجاد ارزش افزوده و تضمین موفقیت های تعاونی در سال آتی هستیم.

وی بیان کرد: هرگونه تصمیم سازی در هیئت مدیره با نگاه هم افزایی و در جهت جلب رضایت سهامداران اتخاذ می شود.

پرویزیان رئیس مجمع عمومی اظهار کرد: افزایش سوددهی و انضباط مالی تعاونی مصرف بسیار مهم و ارزشمند است، به طوری که نتیجه این عملکرد منتج به اخذگزارش مقبول از حسابرس مستقل شد.

وی در ادامه از افزایش ۲برابری هر سهم و نزدیک به سه برابری سرمایه شرکت خبرداد.

پرویزیان همچنین ضمن پیش بینی افق روشن برای آینده تعاونی، گفت: از فعالیت های انجام شده که حاصل تلاش و کار جهادی کلیه مجموعه تعاونی است، تشکر می کنم.

در پایان، رأی گیری برای انتخاب بازرس تعاونی انجام و خانم اقدس سلحشور با اخذ بیشترین آرا به عنوان بازرس تعاونی، انتخاب شد./ روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار