مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مطرح کرد؛

برنامه‌های مشترک در حوزه فرهنگ امنیت ساز ارائه شود

تاریخ انتشار: سه شنبه 18 مهر 1402 | 20:11 ب.ظ
برنامه‌های مشترک در حوزه فرهنگ امنیت ساز ارائه شود زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: تلاش می‌شود به عنوان یک دستگاه فرهنگی بتوانیم برنامه‌های مشترکی در حوزه فرهنگی و فرهنگ امنیت ساز داشته باشیم.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، مجید منادی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه ضمن دیدار و گفت‌وگو با با فرمانده نیروی انتظامی خوزستان و معاونان او اظهار کرد: نیروی انتظامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دو مجموعه‌ای هستند که به طور مستقیم با مردم تعامل زیادی دارند و هم افزایی آنها برای آرامش و امنیت و ایجاد فضای مناسب برای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای بسیار کمک کننده است.

وی، یکی از اهداف این دید و بازدیدها را بالا بردن هماهنگی‌ها و گفت‌وگوها میان این دو دستگاه در استان بیان کرد و گفت: امیدواریم با نگاه مثبتی که هر دو مجموعه نسبت به تعامل و همکاری میان یکدیگر دارند بتوانیم هرچه بیشتر هماهنگی بین دو دستگاه فرهنگی و امنیت ساز را برقرار کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: در استان خوزستان امنیت یک مقوله فرهنگی است و دیدگاه مردم در ابعاد مختلف دینی، اعتقادی و نگاه خاص وطن‌پرستانه و وطن دوستانه که نسبت به استان و کشور خود دارند باعث شده یک استان آرام و امن داشته باشیم و برخی ناهنجاری‌ها هم با تعامل بین دستگاه‌ها برطرف می‌شود.

وی ضمن تقدیر از همراهی نیروی انتظامی با مردم گفت: استان خوزستان مورد طمع دشمنان است و شاهد هستیم نیروهای انتظامی تا پای جان حافظ امنیت ما هستند؛ در این راستا تلاش می‌شود به عنوان یک دستگاه فرهنگی بتوانیم برنامه‌های مشترکی در حوزه فرهنگی و فرهنگ امنیت ساز داشته باشیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار