همزمان با ایام هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص)؛

بخش جدیداورژانس موسسه پزشکی صنعت آب و برق خوزستان به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 مهر 1402 | 17:19 ب.ظ
بخش جدیداورژانس موسسه پزشکی صنعت آب و برق خوزستان به بهره برداری رسید زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیر عامل موسسه پزشکی صنعت آب و برق خوزستان از افتتاح بخش جدید اورژانس این موسسه پزشکی خبر داد.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان-رضا زیلابی با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور توسعه فضای بخش اورژانس و خدمت رسانی هرچه بهتر به مراجعین این بخش با ۲۵ تخت همزمان با ایام هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) به بهره برداری رسید.

وی افزود: با اضافه شدن بخش جدید، این مرکز پزشکی با ۴۰ تخت در بخش اورژانس آماده خدمت رسانی کیفی به عموم مردم است.

زیلابی در خصوص لزوم این افزایش ظرفیت در بخش اورژانس تصریح کرد: در سال های اخیر و با توجه به شیوع همه گیر ویروس کرونا (کوید -۱۹) و همچنین استقبال عموم مراجعین از درمان پزشکان و خدمات پزشکی و همچنین انعقاد قرارداد با اکثر بیمه ها، این موسسه با کمبود تخت های اورژانس مواجه شد که با این افزایش ظرفیت کیفیت ارائه خدمات به بیماران افزایش خواهد یافت.

وی یکی از دستاوردهای مهم این مرکز را تسهیل در امور مراجعین به ویژه در زمان اوج  بیماری های واگیر دار و ویروسی عنوان کرد و گفت: این بخش طبق استانداردهای پزشکی و با توجه به طرح انطباق با موازین شرعی با حضور مدیر عامل و جمعی از مدیران، پزشکان و مسئو لین فرهنگی به بهره برداری رسید./شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان،

بخش جدیداورژانس موسسه پزشکی صنعت آب و برق خوزستان به بهره برداری رسید

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار