رئیس کمیسیون فرهنگی شورای کلان‌شهر اهواز خبر داد؛

پیگیری و جذب اعتبارات ملی در بودجه ۱۴۰۳ برای خدمت رسانی به زوار

تاریخ انتشار: سه شنبه 11 مهر 1402 | 17:32 ب.ظ
پیگیری و جذب اعتبارات ملی در بودجه ۱۴۰۳ برای خدمت رسانی به زوار زمان مطالعه: < 1 دقیقه رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، ورزش و امور جوانان اسلامی کلان‌شهر اهواز خواستار پیگیری و جذب اعتبارات ملی در بودجه ۱۴۰۳ از سوی مجلس، دولت و وزارت کشور برای خدمت رسانی به زائران شد.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش اعتدال نخبگان، سید محمدجواد رضوی پیش از ظهر امروز دوشنبه در شصتمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، ورزش و امور جوانان شورای کلان‌شهر اهواز اظهار کرد: در این جلسه به بررسی مشکلات پیش آمده در پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) برای زائران و رفع آن‌ها پرداخته شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه مشکلات درون و برون سازمانی بررسی شدند، افزود: مشکلات برون سازمانی باید در دستگاه‌های دیگر حل شود که استانداری خوزستان به آن خواهد پرداخت و دستورات لازم را در ستاد اربعین حسینی (ع) خواهد داد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، ورزش و امور جوانان شورای کلان‌شهر اهواز گفت: بخشی دیگر از مشکلات مربوط به شهرداری است که یکی از آن‌ها ورودی‌های شهر و قرار دادن مقرهای راهنمایی زائران در مسیر رفت و برگشت است.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت مدارس برای اسکان زائران، پذیرایی، و حمل نقل از دیگر مسائلی بود که به آن پرداخته شد.

رضوی اضافه کرد: همچنین شهرداری باید مکان‌های ثابتی را برای فرماندهی کار، اسکان خادمان مواکب، راننده‌ها و راهنمایان در مرز احداث کند.

وی افزود: همچنین پیشنهاد می‌شود دبیرخانه دائمی برای اربعین حسینی (ع) در شهرداری اهواز تشکیل شود و مسئول آن ثابت باشد که در طول سال مشکلات را پیگیری کند.

وی گفت: با اعتبارات محدودی که در شهرداری وجود دارد، امکان سرویس دهی مطلوب به زائران وجود ندارد و باید تلاش شود که بخش اعتبارات ملی در بودجه ۱۴۰۳ از سوی مجلس، دولت و وزارت کشور در این خصوص دیده و جذب شود تا این کاستی‌های موجود در این زمینه‌ها برطرف شوند. / مهر

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار