آئین گرامیداشت روز ملی آتش نشانی و ایمنی در نفت و گاز مارون برگزار شد

مهندس ناصری: عملکرد HSE در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ درخشان بود

تاریخ انتشار: شنبه 8 مهر 1402 | 21:04 ب.ظ
مهندس ناصری: عملکرد HSE در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ درخشان بود زمان مطالعه: ۲ دقیقه مهندس قباد ناصری ضمن ادای احترام به شهدای آتش نشان، ایمنی را پیش شرط اصلی فرایند تولید دانست و گفت: موضوع ایمنی یکی از معدود موضوعاتی است که همه جنبه های حرفه ای و شخصی یک نیروی انسانی را از خانه تا محل کار و برعکس در برمی گیرد و امنیت تولید، در گام نخست وابسته به دانش، تعهد و تفکر HSE سازمان است.
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان – مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در مراسم گرامیداشت روز ملی آتش نشانی و ایمنی که شنبه ۸ مهر با حضور مدیر HSE  و پدافند غیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مدیران امور فنی و تولید و رئیس HSE  مناطق نفتخیز جنوب به همراه جانشین مدیران عامل شرکت های تابعه در این شرکت برگزار شد، عملکرد HSE را در یکسال گذشته به ویژه نیمه نخست سال جاری”درخشان” خواند و از تلاش های کلیه کارکنان این بخش تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون مهندس قباد ناصری ضمن ادای احترام به شهدای آتش نشان، ایمنی را پیش شرط اصلی فرایند تولید دانست و گفت: موضوع ایمنی یکی از معدود موضوعاتی است که همه جنبه های حرفه ای و شخصی یک نیروی انسانی را از خانه تا محل کار و برعکس در برمی گیرد و امنیت تولید، در گام نخست وابسته به دانش، تعهد و تفکر HSE سازمان است.

دکتر عباس رزمی، مدیر HSE شرکت ملی نفت ایران با ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان ایمنی و آتش نشانی، رویکرد شرکت ملی نفت ایران را رویکردی مبتنی بر ارتقاء سطح توانمندی کارکنان از طریق آموزش و افزایش تسهیلات معیشتی برشمرد و تاکید کرد که در مسیر رسیدن به تولید پایدار، ایمنی روزآمد می تواند نقشی کلیدی را ایفا کند و این ایمنی روزآمد محقق نمی شود جز با بهره جویی از سرمایه های انسانی شاداب، سالم و کارآمد.

دکتر مهدی خزائی، رئیس HSE شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در بخش دیگری از برنامه، پس از تقدیر از کارگروه های ایمنی و آتش نشانی شرکت، چکیده ای از گزارش عملکرد زیرمجموعه خود طی ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ را ارائه نمود.

رئیس HSE و پدافند غیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز از تداوم تلاش برای تجهیز بیشتر ناوگان آتش نشانی شرکت و جبران کمبود نیروی انسانی در برخی بخشها خبر داد و ماهیت شرکت های بهره بردار را ماهیتی”متفاوت و ریسک دار” دانست که HSE را به عنوان تنها تامین کننده امینت عملیاتی شرکت در کنار خود دارند.

شایان ذکر است در حاشیه این مراسم که به مناسبت آغاز هفته وحدت شامل چند آیتم مفرح نیز بود،  ضمن تقدیر از ۱۲ “ایمن کار برتر” به نمایندگی از سایر برگزیدگان ادارات مختلف شرکت، حاضران، از نمایشگاه ایمنی و اتش نشانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون نیز بازدید کردند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار