همگام با زائران اربعین؛ دکتر ناصری در موکب‌های نیشکر

استمرار خدمات‌رسانی خادمان نیشکر به زوّار حسینی

تاریخ انتشار: دوشنبه 13 شهریور 1402 | 21:27 ب.ظ
استمرار خدمات‌رسانی خادمان نیشکر به زوّار حسینی زمان مطالعه: < 1 دقیقه خادمان موکب‌های نیشکر همه همّ و غم‌شان خدمات‌رسانی مطلوب به زائرین است؛ موضوعی که مدیرعامل توسعه نیشکر نیز در بازدید از این موکب‌ها بر آن تاکید ویژه‌ای دارد.   خادمان موکب‌های نیشکر همه همّ و غم‌شان خدمات‌رسانی مطلوب به زائرین است؛ موضوعی که مدیرعامل توسعه نیشکر نیز در بازدید از این موکب‌ها بر آن تاکید […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

خادمان موکب‌های نیشکر همه همّ و غم‌شان خدمات‌رسانی مطلوب به زائرین است؛ موضوعی که مدیرعامل توسعه نیشکر نیز در بازدید از این موکب‌ها بر آن تاکید ویژه‌ای دارد.

 استمرار خدمات‌رسانی خادمان نیشکر به زوّار حسینی

استمرار خدمات‌رسانی خادمان نیشکر به زوّار حسینی

 

خادمان موکب‌های نیشکر همه همّ و غم‌شان خدمات‌رسانی مطلوب به زائرین است؛ موضوعی که مدیرعامل توسعه نیشکر نیز در بازدید از این موکب‌ها بر آن تاکید ویژه‌ای دارد. اخیرا نیز دکتر ناصری با حضور در موکب‌های نیشکر در مسیر شلمچه، روند خدمات‌رسانی به زائران را بررسی کرد.

وی در این زمینه به خبرنگار نخبگان گفته است که صنعت نیشکر همچون سال های گذشته همگام با سایر نهادهای خدمات‌رسان، برای خدمت‌رسانی به زائران با تمام امکانات در خدمت مردم بوده و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد؛ نیشکری‌ها این خدمت‌رسانی را افتخار خود می‌دانند.

مدیرعامل توسعه نیشکر در این بازدیدها، خود نیز در خدمت‌رسانی به رهروان راه کربلا مشارکت کرد.

شرکت توسعه نیشکر با برپایی چهار موکب میزبان زائران کوی عشق و دلدادگی شده‌است؛ یکی از این موکب‌ها در جاده اهواز به آبادان است و سه موکب دیگر، یکی در سه‌راهی خوانساری، ورودی منتهی به شرکت هفت‌تپه قرار گرفته و دو موکب دیگر هم در جاده خرمشهر است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار