تامین سلامت زائران باید مهم‌ترین اولویت دستگاه‌ها باشد

تاریخ انتشار: شنبه 4 شهریور 1402 | 08:53 ق.ظ
تامین سلامت زائران باید مهم‌ترین اولویت دستگاه‌ها باشد زمان مطالعه: ۲ دقیقه رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: حفظ سلامت زائران و حضور مستمر نیروهای درمانی و امدادی، باید مهمترین هدف و رسالت دستگاه‌های خدمت‌رسان باشد. علی دهقانی در بازدید از قسمت‌های مختلف پایانه مرزی چذابه بر لزوم حل مشکلات این پایانه برای ارائه خدمات بهتر به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تاکید کرد. به گزارش نخبگان و […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: حفظ سلامت زائران و حضور مستمر نیروهای درمانی و امدادی، باید مهمترین هدف و رسالت دستگاه‌های خدمت‌رسان باشد.

علی دهقانی در بازدید از قسمت‌های مختلف پایانه مرزی چذابه بر لزوم حل مشکلات این پایانه برای ارائه خدمات بهتر به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تاکید کرد.

به گزارش نخبگان و به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی در نشست قرارگاه مرزی که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و اعضای شورای قضایی در پایانه مرزی چذابه برگزار شد، گفت: فضای استان اربعینی است و از هر کوی و برزن مردم به‌صورت خودجوش با عشق، علاقه و دلدادگی در حال خدمت‌رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین علیه السلام هستند.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان با بیان اینکه میزبانی از زوار کنگره عظیم و جهانی پیاده‌روی اربعین جز با مشارکت همه آحاد مردم انجام نخواهد شد، افزود: باید برنامه‌ریزی کامل و تدابیر لازم انجام شود تا خدمتگزاری به زائران با حفظ کرامت و احترام کامل انجام شود.

دهقانی با تاکید بر اهمیت تامین امنیت زائران گفت: با توجه به اینکه در روزهای منتهی به اربعین حجم بالای جمعیت وارد مرزها می‌شود، باید با برنامه‌ریزی‌های لازم تا برگشت زائران امنیت کامل تامین و با رصد و نظارت دقیق و مستمر، تدابیر لازم و اقدامات مقتضی از سوی مسئولان استانی و شهرستانی اتخاذ شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مدیریت ورود اتباع خارجی غیرمقیم از زمان ورود این زائران به کشور و هدایت آنان به پایانه مرزی چذابه برای انجام امور مربوط به روادید، گذرنامه و پذیرش در کشور عراق توسط دستگاه‌ها و نهادهای متولی در مرکز و استان اشاره کرد و گفت: مسئولان و مدیران مربوطه روادید اتباع غیر مقیم را به صورت دقیق بررسی و در چارچوب قوانین و مقررات، مسائل و مشکلات مربوط به خروج آنان را پیگیری و حل کنند تا شاهد تجمع اتباع غیر مقیم که مشکل خروج دارند در مرز چذابه و اختلال در خدمت‌رسانی به زائران نباشیم.

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: شعب کشیک دادسرا، دادگاه و شورای حل اختلاف مانند پایانه شلمچه در مرز چذابه نیز دایر است و در صورت نیاز به صورت شبانه‌روزی ارائه خدمت خواهند کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار