رئیس شورای شهراهواز :

امیدواریم گره‌های در هم تنیده شهر اهواز را باز کنیم

تاریخ انتشار: شنبه 4 شهریور 1402 | 22:49 ب.ظ
امیدواریم گره‌های در هم تنیده شهر اهواز را باز کنیم زمان مطالعه: < 1 دقیقه رئیس شورای شهر اهواز گفت: امیدواریم بتوانیم گره‌های در هم تنیده این شهر بزرگ و ارزشمند را باز کنیم و کارهای در خور و شایسته‌ای برای شهروندان انجام دهیم. به گزارش خبرنگارنخبگان سید محمدعلی پورموسوی پس از لغو جلسه علنی امروز(۴ شهریورماه) شورای شهر اهواز در پی به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضا، اظهار کرد: […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رئیس شورای شهر اهواز گفت: امیدواریم بتوانیم گره‌های در هم تنیده این شهر بزرگ و ارزشمند را باز کنیم و کارهای در خور و شایسته‌ای برای شهروندان انجام دهیم.

به گزارش خبرنگارنخبگان سید محمدعلی پورموسوی پس از لغو جلسه علنی امروز(۴ شهریورماه) شورای شهر اهواز در پی به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضا، اظهار کرد: از همه شرکت‌کنندگان در این جلسه بابت به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای شورای شهر پوزش می‌خواهم. برخی از دوستان به هر دلیلی اعلام کردند در این جلسه شرکت نمی‌کنند.

وی افزود: بنابراین دستور کار جلسه امروز را به جلسه آینده صحن علنی شورای شهر موکول می‌کنیم.

پورموسوی گفت: سعی می‌شود در جلسات آینده موضوعات بیشتر، گسترده‌تر و ارزشمندتری مطرح و پیگیری شود. امیدواریم بتوانیم گره‌های در هم تنیده این شهر بزرگ و ارزشمند را باز کنیم و کارهای در خور و شایسته‌ای برای شهروندان انجام دهیم.

یکصد و بیست و هفتمین جلسه علنی فوق‌العاده شورای شهر اهواز قرار بود ساعت ۱۴ امروز (۴ شهریورماه) برگزار شود که در نهایت به علت به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای حاضر در جلسه لغو شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار