آغاز عملیات کشت نیشکر در واحدهای هشتگانه نیشکر؛

دکتر ناصری: بیش از ۶۵۰ هزار تُن شکر تولید می‌شود

تاریخ انتشار: سه شنبه 17 مرداد 1402 | 04:30 ق.ظ
دکتر ناصری: بیش از ۶۵۰ هزار تُن شکر تولید می‌شود زمان مطالعه: ۲ دقیقه   دکتر عبدعلی ناصری، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از برداشت ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تُن نیشکر خبر داد و افزود، با این میزان برداشت، تولید شکر به میزان ۵۰ درصد افزایش می‌یابد و به بیش از ۶۵۰ هزار تُن خواهد رسید. مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از آغاز عملیات […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دکتر ناصری: بیش از ۶۵۰ هزار تُن شکر تولید می‌شود

 

دکتر عبدعلی ناصری، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از برداشت ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تُن نیشکر خبر داد و افزود، با این میزان برداشت، تولید شکر به میزان ۵۰ درصد افزایش می‌یابد و به بیش از ۶۵۰ هزار تُن خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از آغاز عملیات کشت نیشکر در واحدهای هشتگانه توسعه خبر داد و کشت امسال را زمینه‌ساز «رشد تولید» و شکوفایی صنعت نیشکر دانست.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، دکتر عبدعلی ناصری یک‌شنبه (۱۵ مرداد) در بازدیدی از روند کشت نیشکر در کشت و صنعت امام خمینی‌(ره) با بیان این مطلب، گفت، عملیات کشت نیشکر در سطح بیش از ۱۷ هزار هکتار از اراضی هشتگاته، از ۱۲ مرداد شروع شده و تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی «تولید حداکثری» را اولویت اصلی صنعت نیشکر برشمرد و اعلام کرد که این هدف در سایه برنامه‌ریزی‌های انجام شده در عملیات «کاشت، داشت و برداشت» با تلاش پرسنل محقّق می‌شود.

مدیرعامل توسعه نیشکر با تاکید بر چشم‌انداز روشن این صنعت، گفت، اجرای طرح‌های توسعه‌ای، صنایع پایین‌دستی و ایجاد ارزش افزوده در محصولات نیشکری، تحوّلی در حوزه تولید و اشتغال استان ایجاد کرده است.

پیش‌بینی تولید بیش از ۶۵۰ هزار تُن شکر

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود از پیش‌بینی برداشت ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تُن نیشکر خبر داد و افزود، با این میزان برداشت، تولید شکر به میزان ۵۰ درصد افزایش می‌یابد و به بیش از ۶۵۰ هزار تُن خواهد رسید.

بر اساس این گزارش، از مجموع بالغ بر ۱۴ میلیون تُن محصولات زراعی و باغی خوزستان که باعث شده این استان در صدر تولید کنندگان کشاورزی کشور قرار بگیرد، بیش از ۷ میلیون تن آن نیشکر است.

این شرکت دارای خانواده‌ای به وسعت  ۱۰۰ هزار نفر در است و توانسته با ایجاد اشتغالی بالغ بر ۲۶ هزار نفر به صورت مستقیم، در تامین معیشت تعداد زیادی از مردم استان نقش داشته باشد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار