وزیر بهداشت عنوان کرد:

افتتاح ۲۱ مرکز بهداشتی در خوزستان در جریان سفر رئیس جمهور

تاریخ انتشار: یکشنبه 10 اردیبهشت 1402 | 08:14 ق.ظ
افتتاح ۲۱ مرکز بهداشتی در خوزستان در جریان سفر رئیس جمهور زمان مطالعه: < 1 دقیقه وزیر بهداشت طرح‌ها و پروژه‌های افتتاح شده در جریان سفر رئیس جمهور به خوزستان را تشریح کرد. دکتر بهرام عین‌اللهی در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و فعالان اقتصادی خوزستان که امروز، (۸ اردیبهشت) با حضور رئیس جمهور و هیات دولت در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در سفر قبلی یک هزار و ۳۲۰ […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

وزیر بهداشت طرح‌ها و پروژه‌های افتتاح شده در جریان سفر رئیس جمهور به خوزستان را تشریح کرد.

دکتر بهرام عین‌اللهی در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و فعالان اقتصادی خوزستان که امروز، (۸ اردیبهشت) با حضور رئیس جمهور و هیات دولت در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در سفر قبلی یک هزار و ۳۲۰ میلیارد تومان مصوبه در حوزه بهداشت داشتیم که ۶۰ درصد این مصوبات اجرایی شد. در این سفر نیز ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان مصوبه داریم.

به گزارش نخبگان و به نقل ازایسنا، وی افزود: ۲۱ مرکز بهداشتی، درمانی و آموزشی را در این سفر افتتاح کردیم. اورژانس بیمارستان کارون، مرکز دندانپزشکی، ۵۰۰ تخت آی سی یو، پژوهشکده سلامت، پارک علم و فناوری سلامت، آزمایشگاه جامع تحقیقاتی اهواز، مرکز آموزشی درمانی دندانپزشکی، مگا آی سی یو بیمارستان گلستان، توسعه بخش دیالیز و افتتاح بخش فیزیوتراپی بیمارستان آبادان، بهره‌برداری از مرکز درمان ناباروری بیمارستان طالقانی، مرکز فوریت‌های پزشکی بهداشتی و درمانی، ام آر آی بیمارستان ولی عصر خرمشهر، افتتاح بخش دیالیز، توسعه و بازسازی و تجهیز بخش پست پارتوم شادگان، افتتاح مرکز سنجش آزمون‌های الکترونیکی و تحقیقات دانشجویی دزفول، افتتاح مرکز جامع سلامت اندیمشک، آغاز عملیات ساخت خانه بهداشت در اندیکا، افتتاح بیمارستان ولی عصر و بیمارستان تخصصی پیشرفته قلب و دانشکده پزشکی در  بهبهان، افتتاح بخش شیمی درمانی در شوشتر، گوشه‌ای از خدماتی بود که انجام شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار