جام انقلاب نفت و گاز مارون پایان یافت

تاریخ انتشار: یکشنبه 21 اسفند 1401 | 16:06 ب.ظ
جام انقلاب نفت و گاز مارون پایان یافت زمان مطالعه: < 1 دقیقه اختتامیه مسابقات مینی فوتبال(زمین خاکی) جام انقلاب مجتمع صنعتی شماره ۴ شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون یکشنبه ۲۱ اسفند با حضور سرپرست و مدیران این شرکت برگزار شد. به گزارش نخبگان و به نقل ازروابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، سرپرست این شرکت اهتمام به مقوله ورزش و برگزاری مسابقات […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اختتامیه مسابقات مینی فوتبال(زمین خاکی) جام انقلاب مجتمع صنعتی شماره ۴ شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون یکشنبه ۲۱ اسفند با حضور سرپرست و مدیران این شرکت برگزار شد.

به گزارش نخبگان و به نقل ازروابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، سرپرست این شرکت اهتمام به مقوله ورزش و برگزاری مسابقات سنگین در تاسیسات عملیاتی را امری ستودنی برشمرد و گفت: اینکه کارکنان واحدهای عملیاتی شرکت با وجود سختی کار، دغدغه ورزش، نشاط و تندرستی داشته و از کوچکترین فرصت ها برای ارتقاء سطح سلامت فیزیکی و روانی خود بهره می برند شایسته تقدیر است.

مهندس قباد ناصری افزود: برنامه داریم تا امکانات و تجهیزات ورزشی موجود در تاسیسات فرآیندی را به فراخور نیاز در محیط های اینچنینی ارتقا داده و موجبات رضایتمندی بیش از پیش کارکنان سختکوش این حوزه را فراهم آوریم.

شایان ذکر است این مسابقات از ۳۰ بهمن با حضور ۹ تیم آغاز و در مسابقه فینال، تیم خدمات اداری-اجتماعی(آشپزخانه) موفق شد با کسب نتیجه ۲ بر ۱ در مقابل تیم بهره برداری به عنوان قهرمانی دست یابد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار