امنیت و ایمنی در اردوی راهیان نور جز اولیت‌های اصلی استان خوزستان است

تاریخ انتشار: پنجشنبه 4 اسفند 1401 | 19:56 ب.ظ
امنیت و ایمنی در اردوی راهیان نور جز اولیت‌های اصلی استان خوزستان است زمان مطالعه: ۲ دقیقه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به اهمیت استقبال مطلوب و ایمن از زائران راهیان نور گفت: ایمن برگزار شدن این سفر معنوی جزو اولویت اصلی مدیریت استان خوزستان است تلاش می‌کنیم در همه حوزه‌ها سفری ایمن را برای زائران برگزار کنیم. به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم ،نشست بررسی زیرساخت‌ […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به اهمیت استقبال مطلوب و ایمن از زائران راهیان نور گفت: ایمن برگزار شدن این سفر معنوی جزو اولویت اصلی مدیریت استان خوزستان است تلاش می‌کنیم در همه حوزه‌ها سفری ایمن را برای زائران برگزار کنیم.

به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم ،نشست بررسی زیرساخت‌ یادمان‌های دفاع مقدس امروز با حضور مسئولان و فرمانداران شهرستان‌های مقصد زائران راهیان نور و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در استانداری خوزستان برگزار شد.

محمدخانچی با اعلام آمادگی تمام دستگاه‌های اجرایی برای برپایی اردوی راهیان نور امسال از برپایی جلسات مستمر، اظهار داشت: بزرگترین مسئله ما زیرساخت راهیان نور نه به‌عنوان یک حوزه فیزیکی، بلکه به‌ عنوان نگاهی به یک تفکر و داشتن قوانین مدون و نقشه راهی است که آینده این حوزه را ترسیم کند. این زیرساخت بسیار با اهمیت‌تر از زیرساخت‌های فیزیکی این حوزه است. با هماهنگی‌های انجام شده به ویژه اقدامات اربعین اقدامات خوبی جهت تقویت حوزه زیرساخت راهیان نور صورت گرفت که امیدواریم بیش از گذشته تقویت شود.

وی افزود: با هماهنگی و جلسات مستمر برگزار شده تاکنون تمام مسائل و مشکلات در یادمان‌های دفاع مقدس احصا شده و تلاش شبانه روزی دستگاه‌های اجرایی جهت برطرف شدن این مسائل و برپایی هر چه باشکوه‌تر راهیان نور در حال انجام است.

خانچی در ادامه با توجه به پیش‌بینی استقبال با شکوه از راهیان نور امسال از انتخاب معین برای یادمان‌های دفاع مقدس خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت و جایگاه زائرین راهیان نور به دستور استاندار شرکت‌های مستقر در استان با توجه به ظرفیت هر یادمان معین هر منطقه انتخاب شدند تا مشکلات و مسائل هر یادمان با سرعت پیگیری و حل و فصل شوند.

وی با اشاره به راه‌های منتهی به یادمان‌ها افزود: ایمن برگزار شدن این سفر معنوی جزو اولویت اصلی مدیریت استان خوزستان است و این موضوع را اصل قرار داده‌ایم و تلاش می‌کنیم در همه حوزه‌ها سفری ایمن را برای زائران برگزار کنیم.

به گزارش تسنیم، شلمچه، طلاییه، دهلاویه، هویزه، فتح المبین، فکه، چذابه، اروندکنار، پاسگاه زید، پادگان دوکوهه، پادگان گلف و مسجد جامع خرمشهر از جمله یادمان‌های دفاع مقدس در استان خوزستان است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار