غلامرضا پرستش مدیر شعب بانک تجارت خوزستان:بزرگترین سرمایه بانک ها مردم هستند

تاریخ انتشار: پنجشنبه 12 آبان 1401 | 22:54 ب.ظ
غلامرضا پرستش مدیر شعب بانک تجارت خوزستان:بزرگترین سرمایه بانک ها مردم هستند زمان مطالعه: ۴ دقیقه غلامرضا پرستش مدیر شعب بانک تجارت خوزستان:بزرگترین سرمایه بانک ها مردم هستند     سیستم بانکی بدون شک یکی از مهم‌ترین و کلیدی ترین ابزارهای توسعه اقتصادی در همه کشورهای دنیا بوده و بنیانی حیاتی برای تامین نیازهای مالی برای واحدهای تولیدی و بازرگانی محسوب می‌شود. در این میان اما نقش سیستم‌های مالی برای تقویت بخش‌ها و مناطق […]
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

غلامرضا پرستش مدیر شعب بانک تجارت خوزستان:بزرگترین سرمایه بانک ها مردم هستند

 

 


سیستم بانکی بدون شک یکی از مهم‌ترین و کلیدی ترین ابزارهای توسعه اقتصادی در همه کشورهای دنیا بوده و بنیانی حیاتی برای تامین نیازهای مالی برای واحدهای تولیدی و بازرگانی محسوب می‌شود.
در این میان اما نقش سیستم‌های مالی برای تقویت بخش‌ها و مناطق ضعیف‌تر، یک شاهراه مهم و ضروری برای ایجاد توسعه ای پایدار، منسجم و همه جانبه است.

در این زمینه مجموعه بانک تجارت یکی از بزرگترین بانک های خصوصی کشور است که با هدف ارائه خدمات مالی و پولی به مردم تاسیس شده و تلاش گسترده‌ای را به منظور ارائه خدمات صورت داده است.

در این شماره از نخبگان پای صحبت با مهندس”غلامرضا پرستش “مدیریت بانک تجارت خوزستان نشستیم ،او مدیریت را پله پله آمده و در هر پله که بوده موفقیت های بزرگی را بدست آورده او در دو استان بزرگ جنوبی ایران مدیریت کرده و حالا با تجربیاتی عظیم بر کرسی مدیریت شعب استان خوزستان نشسته است ، در بوشهر که بود بر سکوی اول کشور ایستاد و حالا از زمانی که در خوزستان مدیر شده در مدت کمی توانست بهترین جایگاه های کشور را از نظر رتبه و رکوردهای بانکی بدست آورد بله ! مهندس پرستش از آن دست مدیران بومی ست که باید قدر آنها را دانست و اگر بخواهیم طعم پیشرفت اقتصادی را در کشور بچشیم باید بیشتر به امثال پرستش ها بها داد،در یک روز پاییزی میهمان دفترش بودیم و با خوشرویی و مهربانی با ما از هر دری سخن گفت…
این شما و این هم گفتگو با مدیر برتر بانک تجارت مدیریت شعب استان خوزستان …

مدیریت شعب استان در این گفتگوی اختصاصی ضمن تقدیر ازجایگاه خبرنگاران ، حمایت این بانک ازتولید و اشتغالزایی ، و پرداخت تسهیلات آسان ازدواج و فرزندآوری توسط این مجموعه راخبر داد.

ایشان در این زمینه گفت : ما وام دار مردم هستیم و هرچه داریم بواسطه همین مردم هست در واقع بزرگترین سرمایه بانک ها مردم هستند .
؛ همکاران اجرایی ما در بانک تجارت تلاش می کنند که بدون ادعا به مردم خدمت کنند همینطور همکاران ما در تک تک شعب تلاش می کنند به شرکت های تولیدی و پتروشیمی نیز با ارائه خدمات رضایت مندی را ایجاد نمایند چرا که اگر بتوانیم در تکریم ارباب رجوع موفق ظاهر شویم باعث امیدواری برای مجموعه خود خواهیم شد.

ما همواره به مجموعه خود توصیه اکید نموده ایم که در امر تکریم ارباب رجوع کوشا باشند .

این شخصیت سازمانی که ما داریم را باید قدردان مردم باشیم و بتوانیم در جهت رفع مشکلاتشان مفید واقع شویم ؛ در تسهیلاتی که ارائه می دهیم در زمینه وام ازدواج ، خرید کالا و دیگر ضروریات .

شما هم باید در جهت مشکلات مردم قلم بزنید و نه درجهت مسئولیت ، باید صدای مردم باشید تا ما مسئولین مشکلات آن ها بدانیم و در رفع آن بکوشیم که در این زمینه کمترین حاشیه را بانک تجارت داشته است .

من نیز از جنس خود شما هستم اگرچه در کرسی دیگری نشسته ام اما از جنس همین مردم ام و باید بگویم عشایر زاده هستم و افتخار میکنم پس این آمادگی را دارم که در زمینه میز خدمت جوابگوی نیازهای مردم باشیم.

ما در بانک خدمت رسان مردم هستیم و با تنوع خدماتی که داریم می توانیم تا حدودی از مشکلات آن ها بکاهیم .

شهرداری ها اگر بانک عوارض ندهد نیوجرسی می گذارند ، سازمان برق اگر هزینه اش دیر تامین بشود سریع شعب ما را تعطیل می کنند؛ اغلب سازمان ها گویی علیه بانک ها هستند در حالی که ما در خدمت همین مردم هستیم .

در برخی ساعات که اعلام تعطیلی میکنند ما نمی توانیم مردم را از شعب بیرون بکنیم باید به آن ها خدمت ارائه دهیم و این خوبیت ندارد ساعت ۱۲ شعب ما را تعطیل کنند .

این تعاملات باید حفظ شود تا خدماتی که سال گذشته داشته ایم را در رسالت های اجتماعی مان به شما گزارش دهیم ؛ هر کاری که انجام دهیم کمترین کاری است که برای این مردم و خانواده های شهدا و ایثارگران انجام داده ایم ؛ ما وام دار مردم هستیم و هرچه داریم بواسطه همین مردم است در واقع بزرگترین سرمایه بانک ها مردم هستند .

خبرنگاران سربازان گمنام دیگری هستند که باید از آن ها تکریم شود . مدیران اجرایی دارند زحمت خودشان را می کشند ، نخبگانی که در صنایع مختلف کار می کنند مشغول افتخار آفرینی هستند و قطعاتی را به سختی تولید می کنند تا دست نیاز به بیگانگان را کوتاه کنند در این مملکت بسیاری دارند زحمت می کشند از صنایع فولاد تا پتروشیمی در حال تلاشند باید از نخبگان موجود در کلیه رشته ها تقدیر شود که متاسفانه آن طور که باید و شاید مورد تقدیر قرار نگرفتند.

بانک تجارت در زمینه وام ازدواج موفق عمل کرده است مثلا در شعبه شادگان به تنهایی اندازه استان بوشهر تسهیلات ازدواج داده است ؛ که به شعب خود سپرده ایم وام ازدواج باید با کمترین مشکلات ارائه شود .

از سویی به سمت حساب های جاری نیز رفته ایم و با منابع ارزان قیمت توانسته ایم مسئولیت های اجتماعی را خوب عمل کنیم که برای هزاران نفر تسهیلات فرزند آوری در سال گذشته داشته ایم،

به مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان نیزگفتیم بیایند و بنشینیم تا در کنار هم سیاست های دولت محترم و سیاست های راهبردی رهبری را در این زمینه اجرا نماییم چرا که این از اصول مهم مدیران اجرایی در سطح کشوری می باشد که باید در خدمت مردم باشیم .

در خصوص تسهیلات ارائه براساس اعتبارسنجی مشتری است که اگر مشتری دارای اعتبار پایین باشد خود بانک مرکزی به ما اجازه پرداخت نمی دهد وتسهیلات فرزند آوری نیز با توجه به فرمایشات رهبری در اولویت هستند که آن هم بر اساس اعتبار سنجی و با یک ضامن پردداخت صورت می گیرد . البته در اکثر شهرهای استان نرخ فرزند آوری بالا می باشد و شعب در این زمینه دچار مشکل شده اند که آن هم به حول قوه الهی در حال مرتفع شدن می باشد البته در خصوص ضامن های تسهیلات نیز به زیر مجموعه خود سپرده ایم که سخت گیری نکنند و در این زمینه اگر همکاری به قوانین احترام نگذارد به شدت برخورد می کنیم ؛ در این خصوص جا دارد از استانداری خوزستان که بیشترین تعامل را با مجموعه ما داشته اند خصوصا جناب آقای دکتر فتوحی تشکر کنیم ایشان در این زمینه واقعا زحمت می کشند .از زحمات همه کسانی که با ما همکاری
داشته اند کمال تقدیر را داریم ،بانک تجارت امادگی آن را دارد با همه نهادها و سازمانهای استان تعامل کند ما دست دوستی بسمت همه دراز میکنیم و معتقدیم با دوستی و همدلی میتوانیم به موفقیت های بزرگی برسیم از شما و همه خبرنگاران که در این مسیر زحمت میکشند هم تشکر میکنیم درب بانک تجارت بروی همه مردم گشوده است چرا که ما هرچه داریم از این مردم شریف است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار