نخستین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان در اهواز گشایش یافت

تاریخ انتشار: شنبه 30 مهر 1401 | 18:31 ب.ظ
نخستین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان در اهواز گشایش یافت زمان مطالعه: < 1 دقیقه نخستین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان عصر روز جمعه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی اهواز گشایش یافت.  به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا مدیر اجرایی نمایشگاه دایمی اهواز در گفت و گویی یان کرد: این نمایشگاه در ۲ بخش فروش و برنامه‌های جانبی همچون بازی و مسابقه و جشن برای کودکان، با […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نخستین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان عصر روز جمعه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی اهواز گشایش یافت.

 به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا مدیر اجرایی نمایشگاه دایمی اهواز در گفت و گویی یان کرد: این نمایشگاه در ۲ بخش فروش و برنامه‌های جانبی همچون بازی و مسابقه و جشن برای کودکان، با حضور جمعی از مسوولان استان افتتاح شده است.

سید حسین موسوی گفت: در بخش فروش این نمایشگاه، ۲۰ ناشر کودک و نوجوان کتاب حضور دارند و محصولات بازی از شرکت های مختلف کشور نیز عرضه می شود.

وی افزود: در بخش نوشت افزاری نیز محصولات ۴۰ شرکت داخلی در این نمایشگاه عرضه شده است.

موسوی، هدف از راه اندازی این‌ نمایشگاه را عرضه محصولات ایرانی، ایجاد فضایی شاد برای کودکان و نوجوانان و آشنایی کودکان با محصولات سالم بیان کرد.

مدیر اجرایی نمایشگاه دایمی اهواز ادامه داد: ساعت ۱۹:۳۰ هر شب برنامه های جنبی در این نمایشگاه برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

وی گفت:این نمایشگاه با همکاری معاونت فرهنگی نماینده ولی فقیه در خوزستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد، سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان و شهرداری اهواز برپا شده است.

گفتنی است نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان تا روز جمعه هفته آینده در اهواز برپا است.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار