فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان

نیروی انتظامی شبانه روز در خدمت مردم ایران است / با آشوبگران براساس قانون برخوردخواهد شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 3 مهر 1401 | 16:54 ب.ظ
نیروی انتظامی شبانه روز در خدمت مردم ایران است / با آشوبگران براساس قانون برخوردخواهد شد زمان مطالعه: ۲ دقیقه پایگاه خبری اعتدال نخبگان:سردار حسن شاهوارپورگفت: سناریور‌های دشمن برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران کارساز نیست و آشوبگران رسوا خواهد شد.   سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان اظهار کرد: دشمنان ایران پس از شکست در جنگ تحمیلی، با هدف ضعیف جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی، سناریو‌های دیگری را طراحی و […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پایگاه خبری اعتدال نخبگان:سردار حسن شاهوارپورگفت: سناریور‌های دشمن برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران کارساز نیست و آشوبگران رسوا خواهد شد.

 


سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان اظهار کرد: دشمنان ایران پس از شکست در جنگ تحمیلی، با هدف ضعیف جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی، سناریو‌های دیگری را طراحی و اجرا کردند که تا کنون کارساز نبوده است.

وی با بیان اینکه فتنه بدخواهان کشور در سال ۱۳۸۸ به نتیجه نرسید، افزود: دشمنان با بزرگ جلوه دادن جریان “مهسا امینی” به دنبال آشوب در کشور هستند و در همین راستا کسانی نیز جنگ روانی در فضای مجازی را دنبال می کنند که رسوا می‌شوند و مشت محکمی بر دهان آن‌ها می‌زنیم.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: توطئه شبکه‌های ماهواره‌ای ایران اینترنشنال و بی بی سی نیز دیگر برای ملت ایران رنگی ندارد.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی شبانه روز در خدمت مردم ایران است و با آشوبگران براساس قانون برخورد خواهد کرد.

سردار شاهوار پوربه دستاورد‌های مهم اشاره دوران دفاع مقدس برای نظام اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: مقاومت همه جانبه در مقابل دشمنان، پیشرفت در صنایع دفاعی، تجهیزات نظامی و اقتدار در دنیا از جمله دستاورد‌های دوران دفاع مقدس به شمار می‌روند.

وی جنگ ۸ ساله عراق در مقابل ایران و حمله‌های زمینی و هوایی به مرز‌های کشور را نتیجه تحریک صدام برای تجاوز به خاک ایران دانست و افزود: جنگ تحمیلی در شرایطی آغاز شد که ارتش و سپاه ثباتی نداشتند.

سردار شاهوارپور تخریب منازل و بیمارستان‌ها، بمباران و موشک باران شهرها، بی رحمی نسبت به کودکان، جوانان و بیماران را از جمله جنایت‌های هولناک صدام در برابر ملت ایران برشمرد و ادامه داد: در این شرایط، مجامع بین المللی در سکوت کامل بودند، زیرا فلج شدن اقتصاد و معیشت مردم ایران برای آن‌ها مهم نبود.

وی به استفاده از سلاح شیمیایی در جنگ برابر ایران اشاره و اضافه کرد: در دوران جنگ تحمیلی مجامع بین المللی ۷ قطعنامه آماده کردند، اما هیچکدام در رابطه با جنگ نبود، زیرا مجامع بین المللی در سکوت کامل بودند و اعتقاد به حل جنگ با مذاکره داشتند.

سردار شاهوارپور قدرت الهی و مجاهدت رزمندگان دلاور در مناطق عملیاتی را عامل پیروزی دانست و بیان کرد: نیرو‌های نظامی و مردمی ما در کمترین زمان در عملیات‌های مختلف دشمن را از خاک ایران بیرون راندند و این اتفاق‌ها نشانه اقتدار نیرو‌های مسلح ایران است

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار