ضرورت همکاری دستگاه‌های متولی برای فضاسازی اربعین در اهواز

تاریخ انتشار: دوشنبه 14 شهریور 1401 | 18:54 ب.ظ
ضرورت همکاری دستگاه‌های متولی برای فضاسازی اربعین در اهواز زمان مطالعه: < 1 دقیقه رئیس شورای شهر اهواز بر لزوم همکاری دستگاه‌های متولی آماده‌سازی شهر برای اربعین حسینی تاکید کرد. به گزارش نخبگان و به نقل از صدا و سیما ، سیاوش محمودی در هفتاد و سومین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (۱۴ شهریورماه) برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی اظهار کرد: شورای […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رئیس شورای شهر اهواز بر لزوم همکاری دستگاه‌های متولی آماده‌سازی شهر برای اربعین حسینی تاکید کرد.

به گزارش نخبگان و به نقل از صدا و سیما ، سیاوش محمودی در هفتاد و سومین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (۱۴ شهریورماه) برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی اظهار کرد: شورای شهر اهواز دو جلسه در مورد اربعین حسینی برگزار کرد و اقدامات خوبی در حوزه وظایف شهرداری در مرز چذابه انجام شده است، اما باید فضاسازی نیز در اهواز برای این رویداد انجام شود.

ضرورت همکاری دستگاه‌های متولی برای فضاسازی اربعین در اهواز

وی افزود: اقداماتی در زمینه فضاسازی اهواز برای اربعین حسینی در حال انجام است، اما باید بدانیم متولی فضاسازی تنها شهرداری نیست و باید دستگاه‌های متولی در این زمینه ورود کنند.

رئیس شورای شهر اهواز گفت: دستگاه‌های متولی باید حداقل در شعاعی از مجموعه‌های خود مسائل و شعائر ملی و مذهبی را پر رنگ کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار