گزارش بحران ریزگردها و قطعی آب و برق خوزستان در دستور کار مجلس

تاریخ انتشار: جمعه 25 فروردین 1396 | 22:39 ب.ظ
گزارش بحران ریزگردها و قطعی آب و برق خوزستان در دستور کار مجلس زمان مطالعه: < 1 دقیقه گزارش کمیسیون انرژی مجلس در خصوص بحران اخیر ریزگردها در خوزستان هفته آینده در دستور کار نمایندگان خواهد بود. به گزارش نخبگان ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته آینده خود میزبان وزرای بهداشت و راه برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان خواهند بود. ادامه رسیدگی به لایحه هوای پاک، طرح تقویت و توسعه نظام […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

گزارش کمیسیون انرژی مجلس در خصوص بحران اخیر ریزگردها در خوزستان هفته آینده در دستور کار نمایندگان خواهد بود.

به گزارش نخبگان ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته آینده خود میزبان وزرای بهداشت و راه برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان خواهند بود.

ادامه رسیدگی به لایحه هوای پاک، طرح تقویت و توسعه نظام استاندارد، طرح تنقیح قوانین مالیاتی کشور، لایحه حفاظت، احیا و مدیریت تالاب‌های کشور نیز از دیگر دستورکارهای مجلس در هفته آینده خواهد بود.

نمایندگان در جلسات هفته بعد خود لایحه معاهده معاضدت دوجانبه در امور کیفری بین ایران و کره، لایحه استرداد مجرمین بین ایران و کره و طرح اصلاح ماده یک قانون توسعه حمل‌ونقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت را مورد بررسی قرار می‌دهند.

گزارش نحوه اجرای ماده ۷۰ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، گزارش بحران اخیر ریزگردها و قطعی آب، برق و مخابرات در استان خوزستان نیز در دستور کار هفته آینده مجلس خوهد بود.

نمایندگان در جلسات هفته آینده خود همچنین گزارش تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد مناطق آزاد و میزان انطباق آن با اهداف پیش‌بینی شده برای این مناطق در پنج سال اخیر را بررسی خواهند کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار