نماینده مردم دزفول در مجلس:

صرفه‌جویی در مصرف آب و برق از دولت آغاز شود

تاریخ انتشار: چهارشنبه 19 مرداد 1401 | 18:09 ب.ظ
صرفه‌جویی در مصرف آب و برق از دولت آغاز شود زمان مطالعه: ۲ دقیقه نماینده مردم دزفول در مجلس با اشاره به مصرف بی رویه آب و برق در وزارتخانه‌ها و ادارات کشور، گفت: ضروری است که فرهنگ سازی در زمینه مصرف بهینه آب و برق از دولت آغاز شود. به گزارش نخبگان و به نقل ازمهر، سیداحمد آوایی صبح امروز چهارشنبه در آئین بهره برداری از طرح آبرسانی […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نماینده مردم دزفول در مجلس با اشاره به مصرف بی رویه آب و برق در وزارتخانه‌ها و ادارات کشور، گفت: ضروری است که فرهنگ سازی در زمینه مصرف بهینه آب و برق از دولت آغاز شود.

به گزارش نخبگان و به نقل ازمهر، سیداحمد آوایی صبح امروز چهارشنبه در آئین بهره برداری از طرح آبرسانی به روستای کهنک در بخش چغامیش که با حضور مدیرعامل آبفای خوزستان، جمعی از مسئولان محلی و ساکنان منطقه در مسجد روستای کهنک برگزار شد، اظهار کرد: از زمان انتصاب کرمی نژاد به عنوان مدیرعامل آبفای خوزستان با کمک یکدیگر به دنبال رفع مشکلات در حوزه آب و فاضلاب استان خوزستان هستیم و قطعاً این پیگیری‌ها تا رفع همه مشکلات ادامه دارد.

وی با بیان اینکه کرمی نژاد از مدیران موفق کشور در حوزه آب و فاضلاب است که تاکنون عملکرد بسیار موفقی از خود به جای گذاشته است، افزود: کرمی نژاد به صورت شبانه روزی در حال تلاش برای رفع مشکلات است و به طور مرتب با حضور در تهران با معاون اول و معاون اجرایی ریاست جمهور در راستای جذب اعتبارات دیدار می‌کند که با پیگیری‌های صورت گرفته و توجه ویژه دولت سیزدهم به خوزستان بیشترین اعتبار آب و فاضلاب از سوی دولت به خوزستان تخصیص داده شده است.

نماینده مردم دزفول در مجلس با اشاره به مصرف بی رویه آب و برق در کشور عنوان کرد: در وزارت خانه‌ها و ادارات اسراف به وفور دیده می‌شود و ضروری است که فرهنگ سازی و صرفه‌جویی در مصرف آب و برق از دولت شروع شود؛ ضمن اینکه لازم است که صدا و سیما و رسانه‌ها نیز برنامه‌هایی را در راستای فرهنگ سازی در مصرف آب و برق در دستور کار خود قرار دهند.

آوایی با بیان اینکه هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست، گفت: مسئولان باید به جای پرداختن به مستحبات به خدمت گزاری به مردم بپردازند.

وی با تاکید بر لزوم توجه مدیران در زمینه تسریع در افتتاح پروژه‌ها تصریح کرد: مسئولان از انجام اقدامات تشریفاتی به ویژه در آئین‌های افتتاحیه خودداری کنند. اقدامات و خدمات رسانی‌ها باید بدون سر و صدا و با صرفه‌جویی در هزینه‌ها انجام شود.

نماینده مردم دزفول در مجلس با بیان اینکه کار باید به کاردان سپرده شود، اضافه کرد: اگر از همان ابتدای انقلاب به این مهم توجه می‌شد، اکنون بسیاری از مشکلات کشور وجود نداشت.

آوایی بیان کرد: همبستگی‌هایی که در ایام خاص سال همچون روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در بین مسئولان دیده می‌شود باید در همه ایام سال وجود داشته باشد چرا که اساسی‌ترین راه حل برون رفت از مشکلات کشور همبستگی و اتحاد مسئولان است.

«علی پژمان» بخشدار چغامیش با قدردانی از پیگیری‌های مدیرعامل آبفای خوزستان و مجموعه آبفای منطقه دزفول در راستای رفع مشکلات آب و فاضلاب بخش چغامیش در این مراسم عنوان کرد: بسیاری از ساکنان روستای کهنک در سال‌های اخیر به دلیل مشکلات و کمبودها اقدام به مهاجرت کردند که امیدوار هستیم اقدامات صورت گرفته در این منطقه به ویژه در حوزه آب و فاضلاب باعث بازگشت ساکنان این روستا شود.

به گزارش مهر، طرح آبرسانی به روستای کهنک در بخش چغامیش دزفول با اعتبار ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اجرا شده است.

این طرح آبرسانی شامل حفر و تجهیز چاه، اجرای ۱۰ کیلومتر خط انتقال و لوله گذاری ۲۵۰ میلیمتری گالوانیزه برای اتصال به مخزن ۲۰۰ مترمکعبی و توسعه برق حدود ۹۰۰ متری است‌.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار