معاون استاندار خوزستان:مردم نانواهای بی‌کیفیت را معرفی کنند

تاریخ انتشار: سه شنبه 3 اسفند 1400 | 07:09 ق.ظ
معاون استاندار خوزستان:مردم نانواهای بی‌کیفیت را معرفی کنند زمان مطالعه: ۲ دقیقه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: مردم نانواهایی که پخت بی‌کیفیت دارند را معرفی کنند، ضمن اینکه با متخلفان صنفی برخورد خواهد شد. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا آقا رضا فتوحی روز دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان بیان کرد: تعیین نرخ جدید نان سراسری بوده، لذا از نانواها انتظار […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: مردم نانواهایی که پخت بی‌کیفیت دارند را معرفی کنند، ضمن اینکه با متخلفان صنفی برخورد خواهد شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا آقا رضا فتوحی روز دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان بیان کرد: تعیین نرخ جدید نان سراسری بوده، لذا از نانواها انتظار می‌رود با توجه به نرخ اعلام شده، نان با کیفیت پخت کنند.

وی گفت: بر ساعت کار نانواها و میزان کیفیت نان‌ در خوزستان باید نظارت بیشتری انجام شود تا شاهد کم فروشی در این بخش نباشیم.

فتوحی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات اساسی در بازار نظارت بر عرضه مواد غذایی و محصولات مورد نیاز مردم است افزود:  بخشی از نظارت بر کالا توسط سازمان جهاد کشاورزی و بخشی دیگر نیز از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان انجام می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با بیان اینکه در بحث تامین مرغ و میوه با مشکلی روبه رو نیسیتم ادامه داد: جوجه ریزی به اندازه نیاز در خوزستان انجام گرفته و مشکلی از نظر تامین و عرضه مرغ  وجود ندارد، و در تامین کالای اساسی نیز مشکلی در خوزستان نداریم.

فتوحی بیان کرد: کالاهای مورد نیاز مردم برای ایام نوروز و ماه رمضان در خوزستان خریداری شده  و باید برای عرضه مناسب و عادلانه این کالاها، رصد و بازرسی انجام شود.

وی افزود: از اصناف توقع داریم که بازوی دستگاه های اجرایی باشند تا نظارت بیشتر را بر بازار داشته باشیم. اتحادیه‌ها و اصناف می‌توانند بهترین نظارت را برای جلوگیری از تخلفاتی همچون احتکار، کم فروشی انجام دهند.

قیمت هر قرص نان تافتون در روزهای اخیر در خوزستان از سه هزار و ۵۰۰ ریال(۳۵۰تومان) به پنج هزار ریال(۵۰۰تومان) و نان سنگگ از ۲۰هزار ریال به ۳۰هزار ریال افزایش یافته است.
انواع دیگر نان در اهواز همچون بربری نیز افزایش ۷۰درصدی را نسبت به قبل نشان می‌دهد.

در خوزستان بالغ بر سه هزار نانوا وجود دارد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار