? جناب فرماندار شما مدیر پروازی بودید و فکرو ذکرتان شیراز بود/آیا می دانید برخی مناطق اهواز در طول روز فقط 2 ساعت آب دارند؟/کمک به نیازمندان افتخار شورای شهر اهواز است.

?نامه سرگشاده عضو شورای اسلامی شهر اهواز به فرماندار اهواز

تاریخ انتشار: جمعه 15 بهمن 1395 | 16:53 ب.ظ
?نامه سرگشاده عضو شورای اسلامی شهر اهواز به فرماندار اهواز زمان مطالعه: ۲ دقیقه حسین حیدری عضو شورای شهر اهواز با تحریر نامه فوق خطاب  به فرماندار ارزانی ایشان را مدیر پروازی خواند و انتقادات فراوانی را متوجه عملکرد وی دانست. ? جناب فرماندار شما مدیر پروازی بودید و فکرو ذکرتان شیراز بود/آیا می دانید برخی مناطق اهواز در طول روز فقط ۲ ساعت آب دارند؟/کمک به نیازمندان افتخار […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حسین حیدری عضو شورای شهر اهواز با تحریر نامه فوق خطاب  به فرماندار ارزانی ایشان را مدیر پروازی خواند و انتقادات فراوانی را متوجه عملکرد وی دانست.

? جناب فرماندار شما مدیر پروازی بودید و فکرو ذکرتان شیراز بود/آیا می دانید برخی مناطق اهواز در طول روز فقط ۲ ساعت آب دارند؟/کمک به نیازمندان افتخار شورای شهر اهواز است.

⚛نخبگان : حسین حیدری عضو شورای شهر اهواز در واکنش به مصاحبه اخیر فرماندار اهواز علیه شورای شهر اهواز نامه‌ای سرگشاده به ارزانی بیرگانی فرماندار اهواز منتشر کرده است.
در بخش های از این نامه آمده است:

❌جناب فرماندار شورای اسلامی شهر اهواز را به کمیته امداد تشبیه فرمودید ضمن اینکه این نهاد حمایتی که یادگار رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی ره هست را نهادی کارآمد و مقدس می‌دانم باید بگویم بله شورای اسلامی شهر اهواز مأمن و پناهگاه مردمی ست که در اثر بی‌تدبیری و ناکارآمدی دولتمردان و مسئولان در طول سه سال گذشته به فقر و نداری افتاده‌اند که ناچارند جهت گرفتن کمک و مساعدت مالی جهت حل مشکلات زندگی خود و خانواده‌شان از قبیل درمان، تحصیل فرزندان و حتی پر کردن شکم خود به شورای اسلامی پناه بیاورند و از این شورا استمداد بطلبند

❌جناب فرماندار به کرار شورای اسلامی شهر اهواز را ناکارآمد خواندید درحالی‌که خود به عینه می‌بینید که براساس برنامه‌ریزی و سیاست گزاری همین شورا در طول سه سال گذشته شاهد به بهره‌برداری رساندن پروژه‌ها زیرساختی و ماندگاری بودیم که آرزوی شهروندان اهوازی بوده است که جنابعالی و دیگر مسئولین دولتی در سه سال گذشته پز این پروژه‌ها را داده‌اید و با این پروژه هاعکس یادگاری گرفته‌اید و لازم به ذکر است که این پروژه‌ها بدون کمک اعتبارات دولتی اجراشده است و کارکنان زحمت‌کش شهرداری مجری این پروژه‌ها بوده‌اند.

❌جناب آقای فرماندار به‌عنوان نماینده مردم اهواز باید از جنابعالی سؤال نمایم که در حیطه امورات و وظایف قانونی‌تان بود چه کرده‌اید آیا این وظایف را انجام داده‌اید؟!مردم اهواز از فرماندار شهرشان امنیت نداشته‌شان را مطالبه می‌نمایند که روزانه در سطح شهر به شیوه خشونت و زورگیری قرار می‌گیرند و اموال و دارایی آنان به.غارت می‌رود

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار