پست برق ۲۳۰ کیلوولت صنایع اهواز وارد مدار شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 22 دی 1400 | 00:36 ق.ظ
پست برق ۲۳۰ کیلوولت صنایع اهواز وارد مدار شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: عملیات احداث پست برق ۲۳۰ به ۳۳ کیلوولت صنایع اهواز به پایان رسیده و وارد مدار شده است. به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، محمود دشت‌بزرگ اظهار کرد: عملیات احداث پست برق ۲۳۰ به ۳۳ کیلوولت صنایع اهواز به پایان رسیده و وارد مدار شده […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
اعتدال نخبگان/ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: عملیات احداث پست برق ۲۳۰ به ۳۳ کیلوولت صنایع اهواز به پایان رسیده و وارد مدار شده است.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، محمود دشت‌بزرگ اظهار کرد: عملیات احداث پست برق ۲۳۰ به ۳۳ کیلوولت صنایع اهواز به پایان رسیده و وارد مدار شده است. این پست که با هدف پایداری شبکه برق کلانشهر اهواز طراحی و احداث شده است، ۵۰ مگاولت آمپر ظرفیت دارد و ارزش سرمایه‌گذاری آن ۲۵۰۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: با بهره‌برداری از پست ۲۳۰ کیلوولت صنایع، ظرفیت جدیدی جهت کاهش محدودیت و جلوگیری از خاموشی در شبکه اتفاق افتاده است و کمک می‌کند که بارگیری از پست های پربار منطقه (مهدیس و اهواز) کاهش و متعادل شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان بیان کرد: یکی دیگر از اهداف احداث پست برق صنایع، برق‌رسانی به شهرک های صنعتی و مشترکین جدید خانگی و عمومی در منطقه و کمک به توسعه پایدار کلانشهر اهواز است.

دشت بزرگ با اشاره به اینکه شرکت برق منطقه‌ای خوزستان وظیفه تامین و پایداری برق در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد، گفت: از مهرماه ۱۴۰۰ تاکنون و با احتساب این ظرفیت جدید، ۳۶۵ مگاولت آمپر در بخش انتقال و فوق توزیع به ظرفیت شبکه تحت نظارت این شرکت در این دو استان‌ اضافه شده است

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار