استاندار خوزستان : باید خدمت خودروهای پلاک‌های اروند در خوزستان عام‌تر شود

تاریخ انتشار: سه شنبه 24 اسفند 1395 | 19:11 ب.ظ
استاندار خوزستان : باید خدمت خودروهای پلاک‌های اروند در خوزستان عام‌تر شود زمان مطالعه: ۳ دقیقه نخبگان: استاندار شریعتی گفت: باید مردم طبقه‌های پایین‌تر نیز از خدمت خودروهای پلاک اروندی استفاده کنند و این امر محقق نمی‌شود مگر اینکه خدمات عمومی را به سمت خودروهای پلاک اروندی بیاوریم. دکتر غلامرضا شریعتی در آیین رونمایی از نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اهواز و افتتاح اولین مجتمع خدمات رفاهی جهت مرخصی خودروهای […]
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

نخبگان: استاندار شریعتی گفت: باید مردم طبقه‌های پایین‌تر نیز از خدمت خودروهای پلاک اروندی استفاده کنند و این امر محقق نمی‌شود مگر اینکه خدمات عمومی را به سمت خودروهای پلاک اروندی بیاوریم.

دکتر غلامرضا شریعتی در آیین رونمایی از نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اهواز و افتتاح اولین مجتمع خدمات رفاهی جهت مرخصی خودروهای پلاک اروندی در اهواز ،اظهار کرد: در بحث خوردوهای پلاک اروندی باید از استاندار سابق خوزستان آقای مقتدایی تشکر کنیم که با اخذ مجوز، تردد خوردروهای پلاک اروند این مسیر را باز کرد و موجب شد که خدمت دیگر به مردم خوزستان ارائه شود.

وی با ابراز امیدواری نسبت به بهره‌مندی بیشتر مردم از خودروهای پلاک اروندی تصریح کرد: بحث خوردوهای پلاک اروندی مساله‌ای است که برای یک قشر خاص یا طبقه بالا و متوسط استان قابل انجام است. البته این قشر نیز برای تعویض پلاک و مرخصی خودروهای خود مشکلاتی داشتند و من با اعتراضات این افراد مواجه شدم که نسبت به صف‌های طولانی که به ویژه در تابستان جهت پیگیری بحث‌های مربوط به خودروهای اروندی تشکیل می‌شد، اعتراض داشتند.

استاندار خوزستان ادامه داد: حتی بعضا شکایاتی از سوءاستفاده‌هایی که در این زمینه می‌شد، وجود داشت. این مساله می‌طلبید که برای حل این مشکل، فکری و چاره‌ای اندیشیده شود. با همکاری و همراهی سردار اسحاقی فرمانده انتظامی خوزستان و دیگر نهادها، امروز اولین مجتمع خدمات رفاهی جهت مرخصی خودروهای پلاک اروندی در اهواز راه‌اندازی شد تا مردم بتوانند امور مربوط به تعویض پلاک و مرخصی خودروهای پلاک اروند خود را انجام دهند و از امروز به جز در آبادان، در اهواز نیز تعویض پلاک و اخذ مجوز مرخصی خودروهای پلاک اروندی امکان‌پذیر شد.

شریعتی با بیان اینکه باید خدمت خودروهای پلاک‌های اروند در خوزستان عام‌تر شود، گفت: باید کاری کنیم تا مردم طبقه‌های پایین‌تر نیز از خدمت خودروهای پلاک اروندی استفاده کنند و این امر محقق نمی‌شود مگر اینکه خدمات عمومی را به سمت خوردهای پلاک اروندی بیاوریم. تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از امکاناتی هستند که مردم طبقه پایین نیز می‌توانند از آن استفاده کنند و با ورود خودروهای پلاک اروندی به ناوگان تاکسیرانی این هدف محقق و آغاز شد.

وی ادامه داد: البته این کار فعلا آغاز شده و باید با سرعت بیشتری به پیش برود و ۲ هزار تاکسی پلاک اروندی وارد ناوگان تاکسی‌رانی اهواز شود تا مردم بتوانند از خدمت خودروهای پلاک اروندی بهره‌مندی بیشتری داشته باشند.

استاندار خوزستان با ابراز امیدواری نسبت به بهبود وضعیت ناوگان اتوبوسرانی اهواز بیان کرد: جهت خرید ۵۵ دستگاه اتوبوس برای اهواز، مجوز لازم اخذ شده است و تسهیلاتی که برای این موضوع اختصاص می‌یابد، ۵ ساله و کم‌بهره و به صورت قرض‌الحسنه است. اهواز اولین شهری است که در این طرح معرفی شده و امیدواریم مدیرعامل اتوبوسرانی با جدیت این مساله را پیگیری کند تا هرچه زودتر نتیجه مدنظر محقق شود و حلاوت آن به مردم برسد.

شریعتی افزود: باید بهترین و باکیفیت‌ترین اتوبوس‌ها در این طرح خریداری شود و حتی در صورت نیاز از اتوبوس‌های پلاک اروندی خریداری شود تا مردم با رفاه بیشتر از ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی بهره‌مند شود.

وی بیان کرد: از شهردار اهواز و مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی انتظار می‌رود تا نسبت به تجهیز و به روز کردن ایستگاه‌های اتوبوس اقدام و این ایستگاه‌ها را به سیستم سرمایشی تجهیز کنند و تلاش داشته باشند تا مردم با رفاه بیشتری از ناوگان اتوبوسرانی بهره‌مند شوند. همچنین تا چند ماه آینده فاز اول قطار شهری اهواز فعال خواهد شد

استاندار خوزستان گفت: از هر نوع سرمایه‌گذاری که در حوزه رفاه مردم باشد، حمایت می‌کنم. در روزهای آینده، قطار اهواز در دامنه‌های زاگرس و فراتر از اندیمشک فعال خواهد شد. همچنین ما کشتی گردشگری را برای استفاده در رودخانه کارون پیش‌بینی کرده‌ایم، تا مورد استفاده مردم قرار بگیرد.

شریعتی بایان کرد: از هر فردی که بخواهد در مسیر سرمایه‌گذاری خلل وارد کند، نخواهم گذشت و آن را نمی‌پذیرم. از سرمایه‌گذاری‌هایی که همراه با رفاه و ارائه خدمت به مردم باشد، حمایت می‌کنم و هر سدی که مقابل این مسیر باشد را خواهم برداشت.

وی بیان کرد: از شهردار اهواز و معاون اقتصادی استانداری انتظار دارم تعداد تاکسی‌های پلاک اروند را ظرف چند ماه آینده به ۲۰۰ تا ۳۰۰ دستگاه برساند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار