خبر خوش مجتبی یوسفی برای ورزش اهواز

تاریخ انتشار: جمعه 20 فروردین 1400 | 17:11 ب.ظ
خبر خوش مجتبی یوسفی برای ورزش اهواز زمان مطالعه: ۲ دقیقه نماینده مردم اهواز با اعلام  یک خبر خوش برای ورزش حوزه انتخابیه خود، گفت: در کمیسیون تلفیق مصوب کردیم که مبلغ ۱۵ میلیارد تومان در اختیار هر نماینده قرار داده شود تا بر اساس اولویت منطقه اش، این مبلغ را توزیع کند که من و آقای حسینی دیگر نماینده اهواز نیز با مشورتی که انجام […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نماینده مردم اهواز با اعلام  یک خبر خوش برای ورزش حوزه انتخابیه خود، گفت: در کمیسیون تلفیق مصوب کردیم که مبلغ ۱۵ میلیارد تومان در اختیار هر نماینده قرار داده شود تا بر اساس اولویت منطقه اش، این مبلغ را توزیع کند که من و آقای حسینی دیگر نماینده اهواز نیز با مشورتی که انجام دادیم، دو سوم از ۳۰ میلیارد تومان سهم خودمان را به ورزش و یک سوم آن را برای حوزه فرهنگی اختصاص دادیم.

مجتبی یوسفی در مراسم اهدای تجهیزات ورزشی به ۱۱۰ خانه ورزش روستایی خوزستان که امروز (بیستم فروردین ماه) با حضور استاندار در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد، اظهارکرد: وقتی هویت اصلی فرهنگ غنی عشایر و همچنین فرهنگ غنی بومی محلی را در ذیل ساختار نظام مقدس جمهوری اسلامی می بینیم، این نشان دهنده یک تلفیق بسیار زیبا بین فرهنگ بومی محلی و تعصبات و اعتقادات ملی مذهبی است و حاکی از این مهم است که کشور ما همیشه با همراهی، همدلی و هم زبانی تمام عشایر و به ویژه استان خوزستان، فرهنگ شان در جهت منافع ملی، حرکت کرده و دشمنان نیز این آرزو را به گور خواهند برد که کشور ما دچار تفرقه های منطقه ای یا محلی شود.

به گزارش نخبگان و به نقل ازایسنا، وی عنوان کرد: اهدای تجهیزات ورزشی به ۱۱۰ خانه ورزش روستایی خوزستان، نمونه بارز از توجه به فرهنگ غنی عشایری و محلی است. همچنین فرهنگ غنی روستاها و عشایر خوزستان کمک می کند تا توسعه ای که باید در ورزش همگانی و حرفه ای شکل بگیرد، اتفاق بیفتد. خوزستان جای افتخار است و هر چند در موضوعات مختلف محرومیت دارد ولی جوان هایش در خیلی از رشته های ورزشی، حرف برای گفتن دارند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال جاری با توجه به تلاشی که در کمیسیون تلفیق در مجلس توسط نمایندگان صورت گرفت، سعی کردیم با هم افزایی و همدلی بین نمایندگان استان، در بودجه از ظرفیت کمیسیون تلفیق استفاده کنیم که به جز اعتبارات استان که اعتبارات یکِ کشور شده است، در تبصره ۱۴ نیز توانستیم مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان مازاد، برای موضوعات محرومیت زدایی که قطعا یکی از موارد نیز ورزش است، بگیریم.

وی در ادامه با اعلام  یک خبر خوش برای ورزش حوزه انتخابیه خود، عنوان کرد: در کمیسیون تلفیق مصوب کردیم که مبلغ ۱۵ میلیارد تومان در اختیار هر نماینده قرار داده شود تا بر اساس اولویت منطقه اش، این مبلغ را توزیع کند که من و آقای حسینی نیز با مشورتی که انجام دادیم، دو سوم از ۳۰ میلیارد تومان سهم خودمان را به ورزش و یک سوم آن را برای حوزه فرهنگی اختصاص دادیم. این مبلغ برای نمایندگان خیلی از استان ها به موضوعات عمرانی اختصاص داده شد که این نیز به حق است ولی ما به ورزش و حوزه فرهنگی اختصاص دادیم زیرا می خواستیم بگوییم مبلغ را در جایی که احساس می کنیم اولویت است، اختصاص می دهیم تا با این هم افزایی، کمک شود تا بخشی از مشکلات ورزش خوزستان و حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه حل شود.

یوسفی در پایان نیز گفت: تاکنون بخش کمیت در ورزش روستایی شکل گرفته است و درخواست من این است که کمی به سمت کیفیت حرکت کنیم. یعنی بهره برداری و استفاده از خانه های ورزش روستایی به صورتی باشد که در توزیع تجهیزات ورزشی، عدالت در روستاهای استان و حوزه انتخابیه اهواز شکل بگیرد. ضمن این که افراد در حفظ و نگهداری این تجهیزات کمک کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار