ترخیص حادثه دیدگان آتش سوزی کانکس دزفول

تاریخ انتشار: سه شنبه 28 بهمن 1399 | 16:02 ب.ظ
ترخیص حادثه دیدگان آتش سوزی کانکس دزفول زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ حادثه دیدگان آتش سوزی کانکس در بخش سردشت دزفول از بیمارستان مرخص شدند. به گزارش نخبگان و به نقل از صدا و سیما ، بخشدار سردشت دزفول گفت: در حادثه آتش سوزی مدرسه کانکسی در کنگرستان بخش سردشت دزفول ۶ نفر دچار سوختگی شدند که سه نفر معلم و سه نفر از اهالی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ حادثه دیدگان آتش سوزی کانکس در بخش سردشت دزفول از بیمارستان مرخص شدند.

به گزارش نخبگان و به نقل از صدا و سیما ، بخشدار سردشت دزفول گفت: در حادثه آتش سوزی مدرسه کانکسی در کنگرستان بخش سردشت دزفول ۶ نفر دچار سوختگی شدند که سه نفر معلم و سه نفر از اهالی بودند.
علی عبدالهی شاه‌آبادی ادامه داد: امین الیاسی و نیما همتی چالگرد ۱۵ ساله و از اهالی منطقه کنگرستان بر اثر جراحات وارده در این آتش سوزی جان باختند.
وی اظهارداشت: یکی از معلمان حادثه دیده در این آتش سوزی با حدود ۸۰ درصد سوختگی به درخواست خانواده به اصفهان منتقل شده بود که بعد از اقدامات پزشکی و درمانی از بیمارستان مرخص شد.
بخشدار سردشت دزفول دزفول افزود: ۲ معلم دیگر و یکی از اهالی که در این حادثه دچار سوختگی شده بودند نیز از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

عبدالهی شاه آبادی از نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی و آموزش و پرورش بابت پیگیری درمان حادثه دیدگان قدردانی کرد.

شامگاه ۳۰ دی ماه امسال بر اثر آتش گرفتن یک مدرسه کانکسی در منطقه سردشت دزفول سه معلم ساکن در این کانکس و سه نفر از اهالی منطقه دچار سوختگی شدند.
طبق اعلام مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان کلاس ساختمانی در این منطقه به جای مدرسه کانکسی که دچار حادثه شده است، احداث خواهد شد.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار