اختصاص اعتبار برای مهار ریزگرد‌ها در بودجه ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: شنبه 11 بهمن 1399 | 22:55 ب.ظ
اختصاص اعتبار برای مهار ریزگرد‌ها در بودجه ۱۴۰۰ زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ ۲۰میلیون دلار برای مهار گرد و غبار در بودجه سال آینده کشور در نظر گرفته شده است. به گزارش نخبگان و به نقل از صدا و سیما، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در بازدید از تالاب بین المللی شادگان گفت: تا حد زیادی در کنترل کانون‌های داخلی ریزگرد‌ها در خوزستان موفق بوده […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ ۲۰میلیون دلار برای مهار گرد و غبار در بودجه سال آینده کشور در نظر گرفته شده است.

به گزارش نخبگان و به نقل از صدا و سیما، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در بازدید از تالاب بین المللی شادگان گفت: تا حد زیادی در کنترل کانون‌های داخلی ریزگرد‌ها در خوزستان موفق بوده ایم.
دکتر عیسی کلانتری افزود:، ولی متاسفانه در حوزه خارجی یعنی کشور‌های عراق، عربستان و سوریه فعلا نتوانسته ایم کاری از پیش ببریم.
وی با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته به طرح های  مهار گرد و غبار ادامه داد: در بودجه سال ۱۴۰۰، ۲۰ میلیون دلار برای این موضوع اختصاص یافته است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور بیان کرد: کانال‌های آب رو (کالورت‌ها) تالاب بین‌المللی شادگان در حال ساخت است که با پایان یافتن، شاهد آبگیری تالاب در تمام طول سال خواهیم بود و این موضوع از خیزش گرد و غبار و بهبود شرایط زیست پرندگان جلوگیری خواهد کرد.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار