اولین شناسنامه فرزندان مادر ایرانی در خوزستان صادر شد

تاریخ انتشار: شنبه 4 بهمن 1399 | 20:06 ب.ظ
اولین شناسنامه فرزندان مادر ایرانی در خوزستان صادر شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ استاندار خوزستان با اشاره به صدور اولین شناسنامه فرزندان مادر ایرانی در این استان، گفت: در خوزستان دو هزار و ۳۰۰ فرزند با تابعیت مادری وجود دارد که برای ۵۲۴ نفر تشکیل پرونده شده است. به گزارش خبرنگار نخبگان غلامرضا شریعتی ظهر امروز شنبه در این مراسم اظهار کرد: در راستای اجرایی شدن […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ استاندار خوزستان با اشاره به صدور اولین شناسنامه فرزندان مادر ایرانی در این استان، گفت: در خوزستان دو هزار و ۳۰۰ فرزند با تابعیت مادری وجود دارد که برای ۵۲۴ نفر تشکیل پرونده شده است.

به گزارش خبرنگار نخبگان غلامرضا شریعتی ظهر امروز شنبه در این مراسم اظهار کرد: در راستای اجرایی شدن قانون مصوب سال گذشته و همچنین شناسنامه‌دار کردن و هویت دار کردن فرزندان مادران ایرانی و زنان ایرانی اولین شناسنامه در استان خوزستان امروز برای «فاطمه ظریف» صادر شد.

وی با تأکید بر اینکه این قانون در راستای حمایت از زنان ایرانی، بانوان ایرانی و فرزندان آنها و خانواده آنهاست، خبر داد: در استان خوزستان دو هزار و ۳۰۰ فرزند با تابعیت مادری وجود دارد که برای ۵۲۴ نفر تشکیل پرونده شده است.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه به تدریج برای این افراد شناسنامه صادر می‌شود و برای سایر افراد پرونده تشکیل خواهد شد، بیان کرد: پیش از این شرایط این فرزندان مبهم و تحصیل آنها به سختی بوده است چرا که نداشتن هویت برایشان مسئله‌ساز است اما با انجام این مصوبه قانونی و… این شرایط فراهم شد تا بتوان این افراد را شهروندان ایرانی حساب کرد و آنها بتوانند به عنوان شهروند ایرانی از همه مزایا و تسهیلات در کشور بهره‌مند شوند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار