برای تحقق عدالت آموزشی تلاش می‌کنیم

تاریخ انتشار: پنجشنبه 25 دی 1399 | 21:29 ب.ظ
برای تحقق عدالت آموزشی تلاش می‌کنیم زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ استاندار خوزستان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۲ هزار تبلت در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته و توزیع شده است، گفت: تفاهم نامه ای نیز با کمیته امداد امضا کردیم که بر اساس آن مقرر شد ۲۵ هزار تبلت تهیه شود که از این تعداد ۱۵ هزار تبلت توسط استانداری تامین […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ استاندار خوزستان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۲ هزار تبلت در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته و توزیع شده است، گفت: تفاهم نامه ای نیز با کمیته امداد امضا کردیم که بر اساس آن مقرر شد ۲۵ هزار تبلت تهیه شود که از این تعداد ۱۵ هزار تبلت توسط استانداری تامین می شود و در نهایت در جهت برقراری عدالت آموزشی به ویژه برای کسانی که بضاعت کمتری دارند، تلاش می کنیم.

غلامرضا شریعتی در حاشیه جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان که  در روز (۲۴ دی) برگزار شد، اظهار کرد: امروز همزمان در کل کشور شورای های آموزش و پرورش با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار و مسائل متخلف آموزش و پرورش بررسی شد. هم وزیر آموزش و پرورش و هم اعضای مختلف شورای آموزش و پرورش راهکارهایی ارائه کردند. در خصوص آموزش و پرورش استان نیز از شوراهای آموزش و پرورش برتر استان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، وی ضمن تشکر از فرهنگیان استان، افزود: کار آموزش بسیار سخت و در عین حال حساس و پرپیچ و خم است که معلمان ما از پس آن بر آمدند و تا جایی که امکان  داشت توانستند عدالت آموزشی را برقرار کنند.

استاندار خوزستان در خصوص آخرین وضعیت تهیه تبلت برای دانش آموزان، تصریح کرد: تاکنون بیش از ۱۲ هزار تبلت در اختیار  آموزش و پرورش قرار گرفته و توزیع شده است. تفاهم نامه ای نیز با کمیته امداد امضا کردیم که بر اساس آن مقرر شد ۲۵ هزار تبلت تهیه شود که از این تعداد ۱۵ هزار تبلت توسط استانداری تامین می شود. همچنین با سازمان مدارس استثنایی تفاهم نامه ای بسته شد که تبلت ها در حال تامین است. در نهایت در جهت برقراری عدالت آموزشی به ویژه برای کسانی که بضاعت کمتری دارند، تلاش می کنیم.

شریعتی در پایان گفت: در خصوص کمبود نیروی آموزشی و خرید خدمت آموزشی تصمیماتی اتخاذ شد و امیدواریم هر چه سریع‌تر اجرایی شوند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار