سخنگوی ستاد استانی مدیریت کرونا خبر داد

جزئیات تصمیم‌گیری‌های جدید برای محدودیت‌ها در خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 20 دی 1399 | 19:13 ب.ظ
جزئیات تصمیم‌گیری‌های جدید برای محدودیت‌ها در خوزستان زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان جزئیات تصمیم‌گیری‌های جدید برای محدودیت‌های کرونایی در استان را تشریح کرد. به گزارش نخبگان رضا نجاتی در گفت و گویی با ایسنا با اشاره به مصوبات جلسه امروز (۲۰ دی‌ماه) ستاد مدیریت کرونا در خوزستان اظهار کرد: استان خوزستان نسبت به قبل، در شرایط خوبی قرار گرفته […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان جزئیات تصمیم‌گیری‌های جدید برای محدودیت‌های کرونایی در استان را تشریح کرد.

به گزارش نخبگان رضا نجاتی در گفت و گویی با ایسنا با اشاره به مصوبات جلسه امروز (۲۰ دی‌ماه) ستاد مدیریت کرونا در خوزستان اظهار کرد: استان خوزستان نسبت به قبل، در شرایط خوبی قرار گرفته است و هم مردم رعایت کردند و هم خوب مدیریت شد. نتیجه زحمات مجموعه بهداشت و درمان حاکی از این است در خوزستان وضعیت خوبی حاکم شده است.

وی افزود: بر این اساس، گروه‌های مشاغل ۱، ۲، ۳ و ۴ می‌توانند با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی، فعالیت داشته باشند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان بیان کرد: بحث حضور دو سوم کارکنان در محل کار فعلا همچنان باقی است و کارکنان ادارات استان خوزستان در همه شهرستان‌ها در محل کار و یک‌سوم نیز به صورت نوبت کاری، فعالیت می‌کنند.

وی افزود: ساعت کاری ادارات در اهواز از ۸ تا ۱۳:۳۰ و در دیگر شهرستان‌ها از ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ است.

نجاتی گفت: تردد بین شهری فعلا بلامانع است اما تردد بعد از ساعت ۲۱ همچنان ممنوع است.

وی تصریح کرد: برگزاری مراسم‌های عروسی و عزا با جمعیت زیاد نیز ممنوع است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به اینکه اکنون چهار شهر خوزستان در شرایط زرد قرار دارند، بیان کرد: هر چند خوزستان، از نظر شیوع کرونا در وضعیت خوبی است اما مردم باید بدانند که اینها به معنی این نیست که کرونا تمام شده است و با رفتارهای غیراصولی دوباره به شرایط قرمز برمی‌گردیم و بنابراین باید تلاش کنیم که وضعیت کنونی را حفظ کنیم.

وی گفت: هر چند محدودیت‌های کرونایی در استان خوزستان کاهش یافته اما مردم همچنان باید رعایت کنند و در غیر این صورت، محدودیت‌ها با عدم رعایت مردم می‌توانند در هفته آینده برگردند و باز هم محدودیت‌ها و ممنوعیت‌هایی ایجاد کنیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار