لیگ برتر فوتبال

نفت آبادان به دنبال تداوم شگفتی‌سازی / جدال پرهیجان نکونام و نویدکیا

تاریخ انتشار: شنبه 20 دی 1399 | 14:53 ب.ظ
نفت آبادان به دنبال تداوم شگفتی‌سازی / جدال پرهیجان نکونام و نویدکیا زمان مطالعه: ۳ دقیقه اعتدال نخبگان/ تیم‌های صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال رو در روی حریفان قرار می‌گیرند و فولاد نیز در یک بازی معوقه به مصاف سپاهان می‌رود. هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور از فردا (۲۱ دی‌ماه) آغاز می‌شود که فردا نفت آبادان در دیداری خارج از خانه با نساجی […]
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

اعتدال نخبگان/ تیم‌های صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال رو در روی حریفان قرار می‌گیرند و فولاد نیز در یک بازی معوقه به مصاف سپاهان می‌رود.

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور از فردا (۲۱ دی‌ماه) آغاز می‌شود که فردا نفت آبادان در دیداری خارج از خانه با نساجی دیدار می‌کند و روز سه‌شنبه نیز نفت مسجدسلیمان در خانه پذیرای شهرخودرو است. همچنین دیدار معوقه فولاد و سپاهان، فردا در اصفهان برگزار می‌شود.

نساجی –  نفت آبادان

به گزارش نخبگان و به نقل از  ایسنا، نفتی‌ها تا این‌جای کار دست به شاهکار بزرگی زده‌اند؛ تیمی که به گفته خیلی از کارشناسان به خاطر دیر بسته شدن نتوانسته بازیکنان خوبی جذب کند، اکنون در صدر جدول لیگ بیستم قرار دارد و همان بازیکنان مورد انتقاد که سن‌شان بالا رفته و دیگر کارایی لازم را ندارند، این روزها هم خوب در ترکیب تیمی جا گرفته‌اند و هم خوب گل می‌زنند.

آبادانی‌ها که نباختن را خوب یاد گرفته‌اند و حتی در دیدارهایی که عقب افتاده‌اند تمام تلاش خود را می‌کنند تا با حداقل امتیاز از زمین خارج شوند، فردا در دیداری خارج از خانه به مصاف نساجی‌ای می‌روند که اگرچه در رده‌های پایینی جدول قرار دارد اما تاکنون بازی‌های خوب و قوی به نمایش گذاشته است. نفت برای این‌که به صدرنشینی خود تداوم ببخشد باید با سه امتیاز از میدان بازی با نساجی خارج شود، دیداری که حریف آبادانی‌ها نیز به برد آن برای صعود در جدول نیاز مبرم دارند.

نفت آبادان از ساعت ۱۵ روز یکشنبه، ۲۱ دی‌ماه میهمان نساجی است.

نفت مسجدسلیمان – شهر خودرو

نفتی‌ها در دو هفته اخیر لیگ برتر نتوانسته‌اند امتیازی را در کارنامه خود ثبت کنند و با کسب دو شکست متوالی، در دیدار این هفته با شهر خودرو به دنبال برد و رهایی از هفته‌های پرنوسان هستند. نفتی‌ها در این هفته‌ها تغییر ناگهانی در اعضای هیات مدیره و مدیرت باشگاه را هم تجربه کرده‌اند، موضوعی که در عدم نتیجه‌گیری هفته‌های اخیر این تیم، بی‌تاثیر هم نبوده است.

نفت در هفته یازدهم باید رو در روی شهرخودرویی قرار بگیرد که در سه هفته اخیر شکستی نداشته‌ و با انگیزه بهتر آماده رویارویی با نفت مسجدسلیمان است. البته نفتی‌ها که نمی‌خواهند بیش از این امتیاز از دست بدهند، این دیدار برای‌شان به نوعی حکم مرگ و زندگی را دارد تا با برد در این بازی هم شهرخودرو را که هم امتیاز با این تیم است، پشت سر بگذارند و هم در جدول صعود داشته باشد.

نفت‌مسجدسلیمان از ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه این هفته در خانه پذیرای شاگردان مهدی رحمتی است.

سپاهان – فولاد (معوقه از هفته نهم)

فولاد با تساوی تلخِ دقیقه ۹۲ مقابل مس رفسنجان و از دست دادن سه امتیاز بازی به دیدار با سپاهان رسیده است. دیداری که برای فولاد و ماندن آن در بالای جدول از اهمیت بالایی برخوردار است. نکونام نیز به خوبی می‌داند اگر در بازی با سپاهان لغزش داشته باشد، علاوه بر این‌که شرایط روحی تیمش تحت تاثیر قرار می‌گیرد، فضای کار را برای رقبا در بالای جدول بیشتر خواهد کرد.

در آن سوی میدان نیز سپاهانی قرار دارد که تاکنون با نویدکیا خوب نتیجه گرفته است و با ۱۵ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد. این تیم اصفهانی نیز برای این‌که خود را به تیم‌های بالای جدول نزدیک‌تر کند، به دنبال برد در این بازی خانگی است. البته فولاد که همیشه مقابل تیم‌های مدعی خوب بازی کرده است، مطمئنا روز سختی را برای شاگردان نویدکیا رقم می‌زند. فولاد با برد در این دیدار می‌تواند هم در جدول صعود داشته باشد و هم مدعی بودن خود را دوباره ثابت کند. علاوه بر حساسیت‌هایی که همیشه رقابت دو تیم فولاد و سپاهان داشته است، باتوجه به این‌که این بازی جدال دو مربی جوان لیگ است، می‌تواند دیدنی باشد.

فولاد از ساعت ۱۵ فردا (۲۱ دی ماه) در دیداری خارج از خانه به مصاف سپاهان می‌رود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار