ساعت دیدار استقلال خوزستان و لخویا مشخص شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 16 اسفند 1395 | 19:32 ب.ظ
ساعت دیدار استقلال خوزستان و لخویا مشخص شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه ساعت دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و لخویا از هفته سوم لیگ برتر قهرمانان آسیا مشخص شد. به گزارش نخبگان، این دیدار از ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه (۲۴ اسفندماه) در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود؛ پیش از این قرار بود این بازی از ساعت ۱۵:۳۰ برگزار شود. همچنین داور اول این بازی “مانینگ” از کشور چین […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

ساعت دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و لخویا از هفته سوم لیگ برتر قهرمانان آسیا مشخص شد.

به گزارش نخبگان، این دیدار از ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه (۲۴ اسفندماه) در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود؛ پیش از این قرار بود این بازی از ساعت ۱۵:۳۰ برگزار شود.

همچنین داور اول این بازی “مانینگ” از کشور چین است و “شی‌ژیانگ” و “ژیانگ‌چنگ” از همین کشور به عنوان کمک داوران اول و دوم، او را در امر قضاوت همراهی می‌کنند. “دیمتری ماشینتسیو” از جمهوری قزاقستان نیز داور چهارم این دیدار است.

“خادم‌ ادا لزیم السعیدی” از عراق به عنوان ناظر بازی و “جیسینگ گنانا کاننو موتیا” از مالزی به عنوان ناظر AFC نیز در این مسابقات حضور دارند.

استقلال خوزستان در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های الفتح عربستان، الجزیره امارات و لخویا هم‌گروه است و در حال حاضر با ۶ امتیاز در صدر گروه خود قرار دارد.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار